13 Şubat 2014

MAC // Shadow Lady Refill Far

Yine M.A.C`den gidiyoruz, MAC yazılarının üst üste gelmesinin tek nedeni, bu hafta sadece elimde bu fotoğrafların olması. 

Pek aklımda olmamasına rağmen MAC`den 4`lü far paleti oluşturma işine adım atmış bulunmaktayım. İlk seçimimi Shadow Lady`den yana kullandım.


Koyu mor, mürdüm gibi gözükse de, sürünce grimsi bir renk gibi duruduğu için tercih ettim. Göze sürüldüğünde aşağıdaki fotoğraftaki gibi mor durmuyor. Zira mor far pek tercih ettiğim bir şey değil. 



Elime aldığımda pigmentasyonu oldukça yüksek, göz kapağında fazla bastırmadan hafifçe uygulandığında daha açık, soluk duruyor. Dumanlı görünümünde ya da daha hafif makyajlar için bu şekilde kullanılabilir. 


2. katı geçince ya da daha sert bir şekilde uygulandığında da oldukça koyu bu renk çıkıyor. Bana oldukça kullanışlı bir renk gibi geldi. Açık renkli MAC paint pot`ların üzerine uygulayarak daha farklı renkler elde etmek de mümkün.



Refill halde satılan tekli farların fiyatı 37TL, 4`lü boş ambalaj ise 22 TL. Palete girecek bir sonraki renk için hiç bir fikrim yok, acele etme niyetimde yok gerçi. Bana göre bu paleti oluşturmanın güzel yanı, hiç acele etmeden, cidden çok beğendiğin renkleri bularak oluşturmak. Yoksa kısa zaman içinde sabredilmeden oluşturan 4`lü bir far paletine 175TL vermek hiç cazip bir şey değil. 

Bu arada 1 seneden uzun zamandan sonra ilk defa ELCA mağazasına gitme şansı yakaladım (Çalışma hayatı çok zalim!) Büyük gün Pazartesi :) Yakın zamanda gidecekler için neler var neler yok gibi bir yazı yazabilirim. 

Son olarak, başka markalarda kolay kolay bulamazsın, hoş, kullanışlı ya da değişik dediğiniz MAC renkleri varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.


5 yorum:

  1. Dün Mac den ilk farımı aldım. Tercihim all that glitters dan yana oldu. Aynen senin gibi düşünüyorum. Hiç acele etmeden en istediklerimi seçip güzel bir palet oluşturmayı düşünüyorum. Ikinci alacağım renk; naked lunch ya da satin taupe olacak emin değilim. Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ben paletimde ki renkleri uzuun zaman düşündüğüm için önce club ı sonrada sable, copperplate ve star violet ı aynı anda aldım dayanamadım :) club ve copperplate özellikle başka markalarda kolay bulunacak renkler değil tavsiye ederim. gri farların mavileşme sorunu copperplate de yok ^^

    YanıtlaSil
  3. Zuhal, teşekkürler sen de güle güle kullan. Satin taupe`e bakmıştım ama naked lunch`ı bilmiyorum bakayım ona da bir.

    Ceyda; Club benim de listemde var sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Bence esmer değilsen ya da göz kapakların koyu renk değilse naked lunch'dan uzak dur derim çünkü gerçekten rengini hiç belli etmiyor daha yeni aldım ve çok pişmanım.. ama all that gliters gerçekten muhteşem!! :D

    YanıtlaSil
  5. Bu farı bende cok severek kullanıyorum sürüldüğünde gorundugunden cok daha guzel durduguna kesinlikle katılıyorum ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli