11 Haziran 2013

REAL TECHNIQUES FIRÇA ALIŞVERİŞİ

Real Techniques fırçalar hakkında çok yazıldı biliyorsunuz, ben alıp almamakta kararsızdım. Güvendiğim birkaç bloggerin da beğendiğini görünce alayım dedim. Ben genelde ebay`i tercih ediyorum ama Real Techniques için çok fazla opsiyon sunmuyor ebay. Genelde Türkiye`ye kargolamıyorlar ya da kargo ücretleri çok yüksek oluyor. 

 sigmabeauty ya da cloud10beauty sitelerinde alışverişim tecrübem olmadığından amazon`a yöneldim ilk önce, amazon`dan 3 fırçayı kargo dahil 80-85TL gibi bir fiyata sipariş ettim fakat oldukça uzun süre elime ulaşmadı. gümrükte değil fakat kargoda bir sıkıntı oluşmuş, elime geçmedi. Amazon ile iletişime geçince para iadesi yapıldı. Bu arada da 1,5-2 ay zaman geçti, para iadesi için mail at, ürünün satıcıya geri dönmesini bekle, bir daha mail at, para ödenmiş mi hesabını kontrol et falan derken amazondan soğudum resmen. cloud10beauty`de de fiyatı daha yüksek gelmişti. Sonra nasıl denk geldiyse ebay`de yakaladım bir tane uygun fiyatlı bir kargoya. 


Bu arada kaç zamandır ebay`den alışveriş yapıyorum ama ilk defa böyle bir paket geldi :) Üzerindeki not el ile yazılmıştı.




kingsfan11 isimli satıcıdan aldım fakat su an satışta başka ürünü yok :( olsaydı bir kaç çeşit daha almak istiyordum. Bu seti 22$ + 11$ kargo ile 60TL ye aldım.




Bloglarda okurken çantasının bu kadar kullanışlı olduğuna dikkat etmemiştim. Çantasının fonksiyonelliğinden başlayarak gönlümü fethettiler.


Çantayı fırça taşıma amaçlı kullanabildiğiniz gibi, geriye doğru katlayınca stand olarak da kullanabiliyorsunuz.


Gelelim fırçalara. Genel olarak ben de fırçaları oldukça beğendim. yumuşak kıllı, yüzde irritasyona sebep olmayan ve ürünü emmeyen güzel fırçalar. Oldukça sağlam duruyorlar, saplarının alt kısmındaki kaydırmaz kaplamaları da yarıca sevdim. 


1 numaralı fırçayı pudra için kullanıyorum, allık için fazla yuvarlak geliyor bana. 2 numaralı fırçayı fondoten için kullanıyorum. Geniş fondöten fırçaları daha rahat olsa da, bu fırçayı da severek kullanıyorum 2 haftadır. İlk katta bir miktar fırça izi bırakıyor ama aynı yerden 1-2 defa daha geçtiğimde fırça izi kalmıyor.


3 numaralı fırçayı çok etkin kullandığım söylenemez. Burun kenarlarına vs fondöten sürmek için kullanıyorum. Gözaltı için de güzel olur diye düşünüyorum. 4 numaralı fırçayı da aheste makyaj yapmaya vaktim olduğu zaman, far fırçası olarak kullanıyorum. 


Genel olarak oldukça sevdiğim fırçalar oldu, gerçi ilk birkaç kullanımda 1-2 tane kıl döktüler, ömürlük ürünler olduğunu düşünmüyorum ama uzun süre iş görecekleri belli. Böyle bir set, tanesi 80-90TL`ye alınan fırçalara kesinlikle tavsiye edilir bence. Diğer çeşitlerinden denk geldikçe almaya niyetim var. 


PS: aramayı bilgisayardan değil de, telefondan ebay`in mobil sitesinden yaparsanız daha fazla çeşit çıkıyor, benden söylemesi...

18 yorum:

  1. ben de geçen salı cloud10'dan sipariş ettim bu seti. 1 hafta oldu bakalım beklemedeyim :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. @kontes: teşekkürler sizinki de çabucak ulaşır umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Guzel gunlerde kullan canim ben de expert face ve stippling fircalari severek kullaniyorum :) ne kadar surede ulastilar acaba?

    YanıtlaSil
  4. @Z. Aysegül: teşekkürler, 10 günde falan gelmişti sanırım

    YanıtlaSil
  5. ebayden takipteyim ama tr ye gönderim yapmıyor çoğu satıcısı sen iyi yakalamışsın bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobil siteden bakinca daha cok cesit cikiyor anlamadigim sekilde. yine yakaladim mobilden oyle kargoyla 20dolara allik fircasi, o sekilde de bi bak istersen

      Sil
  6. ben amazondan sipariş vermiştim ve benim elime siparişlerim 5 günde ulaştı.. sanırım biraz şans işi bu yurtdışı alışverişi :) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel yaa gule gule kullan, evt birazcik sansa bakiyor bence de

      Sil
  7. Amazondan ben de bir kaç ürün siparişi verdim 4 gündür hala onaylanmadı:/

    YanıtlaSil
  8. zuhal hala sorun yaşıyo musun amazon'dan? :/

    YanıtlaSil
  9. BENDE AMAZONDAN DÜN ŞİPARİŞ VERDİM AMA ÖDÜM KOPUYOR Bİ SORUN ÇIKICAK DİYE.ZATEN ZOR ZAR ANLYORUM YAZILANLARI.FIRÇALAR TAMAMDA BENDE CANDY PALET İSTİYORDUM,ELİMDE HİÇ CANLI RENKLERİM YOK DİYE AMA SENİN YORUMUNU GÖRÜNCE BİRAZ TEDİRGİN OLDUM.CLOUD 10 DAN SADECE CANDY PALETİ SİPARİŞ VERSEM ÇOK TUZLUYA GELİR.VERDİĞİM PARAYA DEĞERMİ YOKSA TRDEKİ DİĞER MARKALRAMI YÖNELEYİM NE DERSİN

    YanıtlaSil
  10. @adsız: Sadece Candy palet için değmez bence. 10€ kendisi 8€`da kargosu. Ya yanına birşeyler daha ekle, ya da bir arkadaşını bulursan mesela birlikte sipariş verip kargoyu paylaşın. Tek 1 tane ürün alacaksan o parayı verme derim :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de amazondan geçen hafta sipariş verdim dun geldiler ancak gumruğe takıldı ve bana paketimi vermiyorlar şimdi amazon ile irtibata geçip geri göndermek zorundayım. Siz nasıl almayı başardınız? verdiğim 40 dolar shipping de tuzu biberi oldu..

    YanıtlaSil
  12. Eris; cok sayida mi firca aldiniz?? Sayisi ve tutari az oldugunda boyle bir sorun olmuyor genelde. Ben ebay'den aldim ama amazondan alanlari da duyuyorum. Kargo ucreti de cok yuksekmis. O parayi verene kadar burdan cok daha kaliteli firca alabilirdiniz :(

    YanıtlaSil
  13. Hayır 6 adet fırça aldım, shipping ile beraber 80 dolar tuttu, 100 doların da altındaydı üstelik :( Fırçalar 8,90 dolar civarıydı. Problem olmasın takip bnumarası olsun istediğim için 40 dolar shippingi seçmiştim :(

    YanıtlaSil
  14. Sayi arttikca risk artiyor sanirim. Ben cok sayida urun almamaya dikkat ediyorum, belki kargo tutarini da urun tutarina dahil ettilerse fiyati yuksek bulup gecirmemis olabilirler. Gumruk isi sans biraz. Siteyle yazisin, benim urunlerim gelmediginde parami iade etmislerdi

    YanıtlaSil
  15. Yok canım kargo dahil 80 dolardı. Özellikle dikkat ettim 100 doların altında kalmaya (kargo dahil). Hala alabilir miyim acaba diye kasıyorum, içinde fırça var açıp bakın diyeceğim :-P Olmadı tanıdık sokacağım o da olmadı Amazon dan iade işlemlerine başlayacağım. İşin parasında da değilim gerçekten çok üzüldüm çok heyecanla bekliyordum fırçaları...

    YanıtlaSil
  16. Mutlu sona ulaştım arkadaşlar :) Yoğun çabalarımız sonrası fırçalarıma an itibariyle kavuştum :) İçinde sadece fırça olduğunu beyan ettikten sonra (nufus cüzdanı fotokopisi vs.) paketi açmalarını da istedikten sonra onay verdiler. Ve fırçalarım geldi, bir daha da alışveriş yapar mıyım bilemiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli