29 Temmuz 2013

Vücut Bakımı // Peeling & Duş Jeli

Keyifle uzun uzun banyo yapmaya bayılan, banyoda envai çeşit ürün kullanınca mutlu olanlardanım. Sauna, hamam falan ayrıca bayılırım :p Hal böyle olunca banyo ürünlerine de azıcık düşkünüz tabii!


Bu aralar sıklıkla kullandığım bu 4 ürün var banyomda...



Bee Beauty Tatlı Baden & Nar Duş Jeli ve Peeling
Bu ürünler Bee Beauty`den aldığım ilk ürünlerdi. Beğenilen bir marka olduğunu okuyorum bloglarda. Birkaç ay önce alınmıştı bunlar, uzun süredir kullanıyorum. Kokularını çok beğendim, kalıcılıkları da ortanın azıcık üstünde. Duştan çıktıktan sonra hafif bir kokusu gelmeye devam ediyor. Duş jeli hakkında söylenecek çok fazla birşey yok.


Peelingi çok beğendiğimi söyleyebilirim. Minik tanecikleri rahatsız da etmiyor, az da gelmiyor. Görünürde tanecikler çok fazla değil ama uygulamada çok yeterli. Kokusu duş jeli kadar baskın değil ama hoş. Bu ürünlerde tek sevmediğim yan; hem peelingin hemde duş jelinin 2 çeşit paraben içermesi. O yüzden çok içim rahat kullanamadım. Özellikle vücut ürünlerinde parabenli olanları vücudumun üst bölgelerine sürememek gibi bir takıntım var!


Yves Rocher Culture Bio Vücut Peelingi, 22TL
Yves Rocher`in %99 doğal içerikle ürettiği, parabensiz olan ürünüydü. Doğal diye lanse edildiği için denemek istedim. Çok rahatsız edici olmayan ama pek hoş da sayılmayacak bir kokusu var.


Tanecikleri çok çok yetersiz geldi bana. Kesinlikle peeling etkisini hissedemiyorum. Bitirmeye uğraşıyorum şu sıralar ama sevdiğim bir ürün olmadı. Tanecikleri biraz daha sık olsa hiç fena olmazdı.

Bu arada sert kese tarzındaki duş liflerini de seviyorum. Onları da Gratis ve Watsons`lardan alıyorum. Belirli aralıklarla değiştiriyorum. 


Yves Rocher Lavantalı Ayak Peelingi 18,90TL
Denemek için aldığım bir üründü. Lavanta kokusunu normalde sevmeme ama bu üründe rahatsız etmedi, buram buram çiçek kokmuyor. Benim için artı bir özellik. Tanecikleri de oldukça sık ve sert. Ayaklara ponza taşı etkisi yapıyor. Ben çok beğendim, bitince de devamını almayı düşünüyorum. Bu ürünün de içeriğinde paraben yok.


Bu sıralar banyodaki ürünlerim bunlar, sadece ayak peelingi devamını getireceğim bir ürün olacak sanıyorum. Sizin beğendiğiniz ürünler varsa, beklerim tavsiyelerinizi, özellikle de içeriği temiz olan etkili bir vücut peelingi...

3 yorum:

  1. More than soap ürünlerini ve rossman in kendi markası olan isana duş jellerini kesinlikle öneririm.

    YanıtlaSil
  2. @Nilsuli`nin Dünyası: İkisini de denememiştim, teşekkürler. Gerçi Rossman yok bana yakın bi yerde ama şehir dışında denk gelirsem bakarım.

    YanıtlaSil
  3. Fa duş jeli kullanıyorum kokusu çok hoş. Tavsiye edebilirim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli