19 Haziran 2012

LİLA KUTU HAZİRAN

Daha önce başka blogların Lila Kutu`dan memnun olmadıklarını okumuştum bir kaç kere. Ben bu aya kadar gayet memnundum ama Haziran kutusu beni de hayal kırıklığına uğrattı malesef. Ancak bu gün elime geçti. Ben 15`inde elimizde oluyordu diye hatırlıyorum, 16`sında yola çıkmış bu ay. Araya hafta sonu girdi, kargocu evde bulamadı falan derken, bu gün oldu.


Bu ay gelenler bunlar, bir de kumaş kaplı olan kutular artık kumaş kaplı değil. Birazcık daha ayrıntılı bakacak olursak;


Huiles&Baumes krem var 2 adet. Ne olduğunu okumaya bile üşendim, böyle poşet testerları hiç sevmiyorum. Aynı şekilde Hair Care şampuan ve saç kremi var. Sanırım herkesin ortak düşüncesi tek kullanımlık şampuandan hiiç bir şey anlaşılmayacağı. Şampuanlar en azından 3-4 kullanımlık olmayacaksa hiç olmasın bence. Ayrıca 2 adet erkek parfüm testeri. Babalar günü için koyulmuş ama buna da hiç gerek yoktu bence. Babama 2 tane tester vermeyi düşünmem yani, ne alaka. Sevenler de olmuştur mutlaka tabi ama ben sevmedim, onun yerine bayan ürünü çıksa daha iyi olurdu.


Bunlar nispeten daha iyi ürünler. En azından boyutları güzel ama o kadar. Takma oje; iyi güzel de neden mor ? En kullanmayacağım renk. Keşke daha kullanışlı bir renk olsaymış, kullanacağımı sanmıyorum. AveSeena gece kremi; bu markanın geçen ayki maskesini beğenmiştim ama gece kremi nedir hiç anlamam o olayı. Bunu da geçiniz. Rareblossom güneş yağı ve el yapımı sabun; bu kutudan tek sevdiklerim oldu. Özellikle rareblossom ürünlerini merak ediyordum. Denemek istediğim bir marka. İşte böyle...


Bugünlerde çok yorgun, bitkin. bezgin ve mutsuzum belki de ben çok olumsuz bakmışımdır bilmiyorum ama bu kutuyu sevmedim :(

6 yorum:

  1. olumsuzluk sende değil, herkes aynı düşünüyor bu ay.. ben de yazdım blogda kötü bir kutu olmuş malesef niye bu özensizlik bilmiyorum..:-((

    YanıtlaSil
  2. Evet canim bende baktim bi kac bloga onlar ne dusunmusler die. oyle genelde. seninkini gormedim ama seninkinede bakayim bi :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaslar bilmem dikkat ettiniz mi ilk gunlerdeki cazibesini kaybediyor lilakutu. Kutularin kalitesinden tutun da alisveriste kazanilan lilapuanlara kadar hemen her sey bozulmus. Ben bundan bir ay oncesine kadar aldigim tum urunlerden daaha cok puan kazanirken artik baya baya(nerdeyse yarisina) dusmus puanlar. Bilmiyorum ama bence bildirmek gerek :((

    YanıtlaSil
  4. Puan durumunu bilmiyrm ben ama bi memnuniyetsizlik varsa geri donus yapmak lazim tabiyki. Luxy box kutu isini sonlardirmis zaten gecen ay. lila kutuda bu dogrultuda ilerliyor heralde

    YanıtlaSil
  5. Türkiye kutu işinde çuvalladı. Luxybox bitirdi zaten, lila kutu da pazardaki avon standından toplama ürünler veriyor sanki:)

    YanıtlaSil
  6. Bu isinde vardir bizim tahmin edemedigimiz zorluklari ama ins lilakutu beklentiyi karsilayacak sekilde devam eder. yoksa ben giricem bi ise :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli