7 Haziran 2012

Bioderma // Pore Refiner ve Al

Bioderma`nın yeşil renkli olan Sebium serisi yağlı, karma ya da akneye eğimli ciltler için olan bir seri bildiğiniz gibi. Benim cildim de tam bu tarife uyduğundan bu seriyi denemek istedim. Serideki ürünler oldukça çeşitli ama şu an kullandığım Clinique anti-blemish serisini bitirdikten sonra Bioderma`lara tam anlamıyla başlayacağım. 

Yüz yıkama jeli, tonik ve nemlendirici olarak Clinique kullanıyorum bu sıralar. Onlar hakındaki düşüncelerimi de yazacağım, bitsinler diye bekliyorum ama makyaj temizleyici ve 1-2 ek ürün olarak Bioderma kullanıyorum. 

Hangileri derseniz; 
Makyaj temizleyici olarak H2O tabiyki. Bu ürünün hem Sensibio hem de Sebium versiyonlarını kullandım. Onların ayrıntısına buradan ulaşabilirsiniz.

Gözenekli cilt sorunu için Pore Refiner`ı ve sivilcenin lokal tedavisi için de Sebium Al denemeye başladım.


Bioderma Sebium Pore Refiner: Gözenek küçültücü bir ürün, aynı zamanda makyaj altı bazı gibi de kullanılabiliyor. İçeriğinde silika pudrası varmış. Yüzünüze sürdüğünüzde bir yumuşaklık bırakıyor. 15-20 gündür çok düzenli olmamakla birlikte kullanıyorum bu ürünü ve memnunum. Gözeneklerim tamamen ortadan kaybolmadı tabiyki ama işe yaradığını hissedebiliyorum. Yanlız hemen belirtmek isterim ki, makyaj altı bazı olarak sevmedim. Makyajda fark eden bir görünüm olmuyor bana göre ve sanırım sıcaklardan dolayı kat kat ürünle makyaj yapmak tersine tepki veriyor. Belki kışın tekrar denenebilir. Zaten benim aradığım makyaj altı bazı değil gözenekleri sıkılaştırıcı bir ürün olduğundan, devamını getireceğim bir ürün oldu Pore Refiner

Bioderma Sebium Al: Bu ürün de akneye eğimli ciltler için yatıştırıcı bir ürün. Yüzümde sivilce çıktığı zamanlarda bu ürünü sivilcenin üzerine lokal olarak uyguladım. Zaten uygulama sonrasında hemen bir yanma hissi başlıyor ve tamam diyorum işe yarıyor :) Bu şekilde lokal olarak kullandığımda sivilcenin iyileşmesini hızlandırıyor, gözle görülür şekilde etkisi hissediliyor yani. Akşam sürüp sabah sivilceden kurtulmak mümkün değil ama normalde 3-4 günde geçecek olan şey daha kısa sürede geçiyor. Bu ürün de devam etmek istediğim ürünlerden bir tanesi oldu. 

Tek şikayetim orjinal boylarının boyutlarının çok küçük olması. İki ürünün de orjinal boyları 30 ml :( Şu an cilt temizliği için kullandığım ürünler biter bitmez Bioderma`nın diğer ürünlerine başlayacağım. Bakalım sonuca göre uzun vadede ne kullanacağıma karar verip ona göre alışveriş yapacağım. :) Denemek için sabırsızlanıyorum.



5 yorum:

  1. Pore refinderi bende severek kullandım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de kısa süredir kullanmama rağmen sevdim. En kısa zamanda alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun sureli duzenli kullanimla guzel sonuclar verecek gibi duruyor

    YanıtlaSil
  4. pore refiner 30 ml ve küçük gibi geliyor başta ama kolay kolay bitmiyor aslında. az miktarı çok iş görüyor :) Bu arada benzer ürünler kullanıyormuşuz :)

    YanıtlaSil
  5. @bakimliblog evet aynen desigin gibi oldu :) daha bitmediler ama ben azicik urun satilmasina prensip olarak karsiyim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli