28 Haziran 2012

YVES ROCHER İNDİRİMİNDEN

Yves Rocher her ay farklı bir kampanya yapıyor, genelde takip ediyorum. Ayın son günü de bazı ürünlerde %40 indirim yapıyor ki onu hiç kaçırmam. Bu sefer tüm ürünlerde %50`ye varan indirim söz konusu olunca hemen mağazanın yolunu tuttum. Nerede indirim var, ben oradayım :) Artık neredeyse indirimsiz hiç bir ürün almıyorum. Tavsiye ederim :)

"Neden bu markayı seviyorsun ?" derseniz; kullandığım ürünlerin büyük bir çoğunu beğendim. En son aldığım parlaklık veren saç ürünlerini sevmedim sadece şimdiye kadar. Biraz daha kullandıktan sonra onu da yazacağım. Bunun dışında ürünlerin içeriği %95 bitkisel. Bazı ürünlerin içerisinde paraben vs. bulunmuyor, özellikle saç ürünlerinde sanırım. Bu yüzden daha bir severek kullanıyorum. İndirim 14 Temmuz`a kadar devam ediyormuş bu arada.




Saç dökülmesi karşıtı şampuan, selülit kremi, nemlendirici yüz maskesi, zeytin yağlı vücut losyonu ve hindistan cevizli duş jeli. Bu arada şirinler koleksiyonuna başladım :))


*Anti-Chute şampuan; favori ürünüm çünkü bendeki saç dökülmesini bariz şekilde azaltıyor. Benim saçlarım çok gür, şampuanda 200 ml olunca çok çabuk tüketiyorum. Yves Rocher`da bana inat sanırım bir türlü indirime sokmuyor bu ürünü. Bu seferde sadece %20 indirimdeydi. 18 liradan 15`e düşmüştü. Adam akıllı bir indirimde yakalasam stok yapacağım.

*Minceur Intensive selülit kremi; bu kremi yeni almadım. Daha önce almıştım ama şu andan gayet güzel bir indirimde olduğu için paylaşmak istedim. 44 TL Yaz başından beri en  düşük fiyatta şu anda. Benimkisi bitmeye yaklaştı. İlk aldığım ay düzenli olarak kullandım ama etkisi hakkında kararsız kaldım. "Hiç bir işe yaramıyor" diyemem ama "çok etkili oldu" da diyemem. Tamamen ortada kaldım yani. Sanki biraz işe yaradı gibi :) Denemek isterseniz fiyatı şimdi uygun, bilginize.



*Nemlendirici Yüz maskesi; bu ürünü daha önce kullanmadım ama diğer yüz maskelerini kullanmıştım. Onlardan memnun kalınca bunu da denemek istedim. Bu aralar DDF`in sülfür maskesini kullanıyorum. O da güzel bir maske ama uzun süre aynı şeyi kullanmak çok sıkıyor beni. Arada bir de nemlendirici etkili bir maske kullansam fena olmaz diye düşündüm. %50 inidirme 13 liraya geldi.


Seyehat boy ürünleri hepimiz seviyoruz sanırım :) Duş jelleri 2 lira, vücut losyonları 3 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.

Hemen hemen bütün ürünlerde indirim var. Parfüm çeşitlerinin çoğunda %30 indirim vardı, ama mağaza küçücük olunca ve satış danışmanı arkadaş başımda dikilince, ben pek rahat olamıyorum malesef  :) Bunun için gözden kaçırdığım şeyler olabilir diye düşündüm. Eve gelince baktım ki indirim internet sitelerinde de var. Keşke hepsini interneten alsaymışım. 75 TL üzerine kargo bedava ve çanta hediyesi varmış.

Mağazada fark etmediğim, eve gelince gözüme kestirdiğim bir kaç ürün daha var. Hepsi %50 indirime girmiş olanlardan :)

Organik duş jelleri paraben içermeyenlerden. Göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum şu anda, bitmek üzere, sevdiğim bir ürün (ayrıntısını daha sonra yazmalı), diğerleri kullandığım ürünler değil fiyatları düşmüşken denenebilir. 

Makyaj serisinden hiç bir ürün kullanmadım bu güne kadar. Bunlar da %50 indirime giren ürünler. Ürünleri internetten incelemek isterseniz buradan İndirimler 14 Temmuz`a kadar devam ediyor tekrar hatırlatayım. Sizin özellikle sevdiğiniz, tavsiye edeceğiniz bir ürün var mı ?

4 yorum:

  1. güle güle kullan ben o şirinleri yerimmm

    YanıtlaSil
  2. :))) tesekkur ederim. bende sirinleri biriktircem diye baya bi kinder supriz yiyorum son ginlerde hYirlisi :)

    YanıtlaSil
  3. Ben en çok Cure Soutions serisinin maske ve serumunu, bir de kayısılı peelingi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. o pillingle ben barışamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli