2 Haziran 2012

Max Factor // Lipfinity Kalıcı Ruj

Max Factor`ün kalıcı ruj statüsündeki bu ürünü uzun zamandır aklımda. Cosmetica`da güzel bir indirimde denk gelince alıp denemek istedim. 


Bu ürün uzun süre kalıcılık vaad ediyor ve 2 kısımdan oluşuyor. İlk adım renklendirme ve kalıcı olan kısım, 2. adım ise sadece parlak ve ıslak bir görüntü veriyor. Tek tek kullanırsanız da kalıcı , mat bir ruj ve renksiz bir parlatıcı olarak kullanabilirsiniz. 


1. adımı uyguladıktan sonra 30-40 saniye dudaklarınızı birbirine değdirmeden bekliyorsunuz ve ruj sabitleniyor. Sabitlendikten sonra silmekle çıkmıyor, makyaj temizleyici ile silmeniz gerekiyor. O yüzden fırçaya çok fazla ruj almadan ve fazla oyalanmadan sürmekte fayda var. 
2. adımda ise parlaklık ve hafif simli bir görüntü ilave edebilirsiniz ama bu adımı arada bir tazelemek gerekiyor. 2. kısım kalıcı bir yapıda değil.

Dolayısı ile parlatıcı olan 2. kat hemen siliniyor ama 1. kat aynen duruyor ve birkaç saat rengini koruyor. Fakat bir süre sonra pul pul soyulmaya başlıyor ve hoş bir görüntü oluşturmuyor maalesef. Böyle bir eksisi olmasaydı çok daha severek kullanacağım bir ürün olurdu.



Benim aldığım renk 510 numara. Resimde gözüktüğünden daha pembe. Diğer renk seçenekleri de şu şöyle;

Fiyatı 36-40 TL arasında fakat Cosmetica`nın web sitesinden %50 indirimli aldım. Cosmetica benim favorilerimden, daha önce internet sitesinden alışveriş yapmamıştım zaten ürün çeşitleri de birazcık kısıtlı internet sitelerinde. Fakat bu üründe sadece internette kampanya vardı. Benimde bildiğim bir isim olunca tereddüt etmeden aldım. Kargo 2 gün içerisinde sorunsuz ulaştı. 

Yeni aldıklarımı hemen bloga yazmak yerine, bir süre deneyip kullandıktan sonra yazmayı tercih ediyorum fakat aldığım şeyleri ve indirim haberlerini facebook ve twitter hesaplarımdan hemen paylaşıyorum. Buralardan takip etmek isterseniz beklerim.


7 yorum:

  1. Renkleri cıvıl cıvıl rujdan daha çok seviyorum bunları.
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bloguma

    YanıtlaSil
  2. Evet bende hep likit rujlar kullaniyrm. twiterdan takiptwyim canim seni bakiyrm bloguna :)

    YanıtlaSil
  3. indirim kaçmazmış gerçekten teşekkürler bu bilgi için ;)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. gorevimmia gibi hissediyorum :) su an stokta deil ama stoklara girince haber ver secenegi var. sansini dene istersen :)

    YanıtlaSil
  5. Bende de 3 tane var bu rujlardan ve çook memnunum. Üstelik fiyatı da çok uygun böyle bir ürüne göre.

    Ben de beklerim.

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli