21 Eylül 2013

LİLAKUTU // Eylül 2013

Bildiğiniz gibi Lilakutu bir süredir kutu gönderim işini durdurmuştu, bu ay yeniden başladılar. Önceden olduğu gibi abonelik sistemi ile değil ama bu sefer. Kutular ayın belli bir günü satışa açılıyor ve isteyen alıyor, istemeyen almıyor şeklinde. Bu yeni kutuların ilki olduğu için alacağım kesindi :)


Söylenen tarihte kutum elime ulaştı ve oldukça ağır bir kutuydu. Öncelikle kutunun rengi birazcık açılmış, hoşuma gitti (bu kutuları atamıyorum tabii ki)


Açtığımda ağzına kadar dolu bir paket ile karşılaştım :)


İçinden çıkanlar da bu şekilde;



Ecowell Tonik; ambalajının üzerinde organik ürün olduğu ve Eco Bio Cosmetic sertifikasına sahip olduğu yazıyor. Ayrıca paraben, silikon, sentetik kimyasallar, SLS, SLES, parafin ve petrol türevleri içermediği de belirtilmiş. Hemen gönlümü çaldı tabii ki. Çok hevesle deneyeceğim. Kutudan çıkan 150ml`lik tam boy ürün. 
Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Saç Spreyi; gördüğüm ve merak ettiğim bir üründü. Kutudan çıkan 75ml`lik versiyonu. 
More Than Soap Siyah Kil; Bu markanın daha önce denediğim birkaç sabununu beğenmiştim. Bu sabunla ilgili de iyileştirici etkisi olduğu, çatlaklar için kullanılabileceği yazıyor. 
Raen Bitkisel Duş Jeli; Yine bu marka da Lilakutu sayesinde tanışıp sevdiğim bir markaydı. Duş jelini denememiştim, güzel olacağını ümid ediyorum. 


Cyrene Argan Yağı; içimiz dışımız argan oldu artık, bunu da kullanırım bir şekilde. Ambalajında %100 saf argan yağı olduğu belirtilmiş.
Lavera Lip Gloss; Bu marka da "bio organik" ibaresi koymuş üzerine fakat ambalajında sertifika bilgisine rastlamadım. İçeriğinde de, diğer glosslarda gözüme çarpan kimyasallar gözüme çarptı hemen ama bunu ek bilgi olarak söylüyorum. Bakır tonlarda, tam boy bir gloss.
Felil Siyah Maske; kutunun içinden 3 paket çıktı. Üzerinde akneyi ve erken yaşlanmayı hedef aldığı söylenmiş.
Activar Göz Kremi; 15ml lik tam boyunun 140TL olduğu iddialı bir ürün.

Lilakutu bu ay beni yanıltmadı. İçinden çıkanlar gayet güzel, hem boyut hem de çeşit açısından oldukça beğendim. Umarım devamı da böyle gelir. Kutular yine eskisi gibi 19TL ve kargo ücretsiz. Ekim kutusu için 13 gün kalmış, buradan takip edebilirsiniz.

Siz aldınız mı? Beğendiniz mi ya da almadığınıza pişman oldunuz mu ? Ben Ekim`i de alma düşüncesindeyim.



17 yorum:

  1. Dopdolu bir kutu gerçekten şahane görünüyor, benimki de yolda sabırsızlanıyorum :') sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gerçektende 19 tl için harika bir kutu olmuş,güzel günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  3. dikkatimi çeken bir kutu oldu, herkese standart bir kutu mu geliyor? aynı kutunun bana gelme ihtimali ne =) Ona göre alacağım =))))

    YanıtlaSil
  4. @gozde: gule gule kullan simdiden :)

    @madame kokos:tesekkurler. Bence de cok iyi :)

    @yabanmersini: evt herkeze standart kutu geliyor ya da en fazla 1-2 kucuk degisiklik oluyor ama bu kutu su anda satilmiyor. Onumuzdeki gunlerde Ekim kutusu satilacak ama icinde olacaklar supriz olacak yine.

    YanıtlaSil
  5. @gozde: gule gule kullan simdiden :)

    @madame kokos:tesekkurler. Bence de cok iyi :)

    @yabanmersini: evt herkeze standart kutu geliyor ya da en fazla 1-2 kucuk degisiklik oluyor ama bu kutu su anda satilmiyor. Onumuzdeki gunlerde Ekim kutusu satilacak ama icinde olacaklar supriz olacak yine.

    YanıtlaSil
  6. benimki de yoldaymış..aynı ürünler mi var merak içinde bekliyorum..güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. bende bekliyorum yoldaymış:) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Anladım canım o zaman sonraki bir ayda sansımı deneyeceğim, teşekkürler bilgilendirme için. Ben gorunce suan alabilirim sanmıstım =(

    YanıtlaSil
  9. Ekim'de de ben alıcam ilk kez :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba ,
    öncelikle güzel günlerde kullanın kutunuzu :)

    Ben şunu sormak istiyorum ..Lila kutunun içindekileri siz mi seçiyorsunuz yoksa firma kendisi mi seçiyor ?
    Bu konuda bilgi verirmisiniz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de ilk kez bu ay satın aldım, ama henüz ulaşmadı, bekliyorum. Başka bir blogda bu ayki kutudan lipgloss ve argan yağı yerine China Glaze oje ve ozonlanmış zeytinyağı çıktığını gördüm. Demek ki kişiye özel birkaç farklı değişiklik yapıyorlar. Benimkinden ne çıkacak çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  12. @Nilgun, @Sumeyye: herkesin kutusu birebir ayni degilmis. Minik degisikler var :) siz de gule gule kullanin kizlar.

    @yabanmersini: rica ederim. Kutunun esprisi supriz olmasi, o yuzden icindekileri bilmeden satin aliyorsunuz :)

    @zuhal: ilk birkac ayda gayet guzel kutular gelecek gibi duruyor. Bence de al :)

    @caida: tesekkurler. Firma kendisi secip her ay supriz icerikli kutular hazirliyor. Dedigim gibi icindekileri bilmeden aliyorsunuz, lila kutunun esprisi o zaten

    YanıtlaSil
  13. @damla: evet oyleymis, ben de gloss yerine ojeyi tercih ederdim ama neyse :) gule gule kullan simdiden

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler :) Sen de güle güle kullan, inşallah Ekim kutusu da böyle dopdolu olur, ben bir başladım artık uzun süre devam ederim diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  15. @damla: Ekim de hatta Kasim da guzel olacak inaniyorum :) ama bir sure sonra benzer seyler cikmaya basliyor ya da deneme boy urunlerden sıkılmaya basliyor insan. En azindan ben de oyle oluyor. Ben de birkac ay daha devam eder, sonra birakirm die dusunuyrm

    YanıtlaSil
  16. @damla: Ekim de hatta Kasim da guzel olacak inaniyorum :) ama bir sure sonra benzer seyler cikmaya basliyor ya da deneme boy urunlerden sıkılmaya basliyor insan. En azindan ben de oyle oluyor. Ben de birkac ay daha devam eder, sonra birakirm die dusunuyrm

    YanıtlaSil
  17. Herkes süprizleri sever, Lila Kutu'nun da bence en büyük avantajı bu ;) Bu ayki kutu ama gerçekten çok güzel gözüküyor, güle güle kullanın XOXO

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli