5 Eylül 2013

Karşılaştırma // 5 Concealer

Geçenlerde instagram`da paylaştığım bu fotoğraftaki concealer/kapatıcı`lardan bahsetmek istiyorum. Benzer ürünleri aynı anda kullandığımda, artılarını eksilerini çok daha rahat görebiliyorum. Bu sefer tek ürün hakkında ayrıntılı yazmak yerine kısa kısa hepsini karşılaştırmak istiyorum. Bir de Benefit Boi-ing`de indirim var bu sıralar, almak isteyenler olursa bir an önce fikir sahibi olsunlar diye düşündüm :)


Estee Lauder Ideal Light Illuminator: Klasik fırçalı sistemli, güzel bir aydınlatıcı/kapatıcı. Çizgilere dolmuyor, kolay uygulanıyor ve parlatmadan, abartıya kaçmadan, çok hoş ve yeterli şekilde aydınlatıyor. Fakat kapatıcılığı iyi değil. Gözaltı sorunları olanlar için çok yeterli geleceğini sanmıyorum. Fiyatı hakkında net bir bilgim yok çünkü arkadaşım kendisine almış ama yeterli bulmayınca bana vermişti.

Clinique Airbrush Concealer:  Geçen günlerde Clinique Online`dan Even Better ürünü aldığım için hediye olarak gelmişti. Yine Estee gibi fırçalı yapıda. Kapatıcılığını oldukça başarılı buldum. Zaten Clinique çoğu makyaj ürününde beklediğimden çok daha iyi performans veriyor. Bu üründe de çizgilere dolma sorunu yaşamadım. Fiyatı 75TL

Mac Select Moisturecover: Kapatıcılığı güzel ama çok bariz şekilde çizgilere doluyor. Ucu fırça şeklinde değil de lipglossların ucları şeklinde. Düzgün şekilde yaymak için uğraştırıyor beni. Bu şekilde diğer olumlu özelliklerini sıfırladı neredeyse benim için. Nemlendirme özelliği var fakat birkaç sürüşte bariz şekilde farkına vardığım birşey olmadı. Belki kış ayları için saklamam daha mantıklı olabilir.Fiyatı 55 TL

Benefit boi-ing Concealer:  Katı bir kapatıcı olmasına rağmen inanılmaz yumuşak ve kolay dağılıyor. Bugün bu ürünü tercih ettim ve bayıldım resmen. Tek seferde çok güzel dağıldı, krem gibi bir yapısı var. Aydınlatmasını da beğendim. 2 kat uygulandığında kapatıcılığı da yeterli seviyede bana göre. Bu ürünün de öne çıkan özelliği antibakteriyel olması. Miktar olarak da az değil, kapatıcı olarak yüzüme de kullanmayı düşünüyorum. Sephora`da belli Benefit ürünlerinde %30 indirim vardı ve 50TL`ye indi fiyatı. 

The Balm Time Balm: Methini çok duyduğum bir kapatıcıydı, bir indirim zamanında aceleyle aldığım bir üründü. Renk seçimini doğru yapamamışım haliyle. Kapatıcılığını oldukça başarılı bulsam da, yapısını çok katı buluyorum. Yazın biraz daha yumuşak bir kıvam almış ama kış aylarında, gözaltıma yaymakta çok zorlandığımı hatırlıyorum. O yüzden concealer olarak çok sevmediğim bir ürün. Rengi de gözaltımdan ziyade yüzüme daha yakın olduğundan, yüzümde kapatıcı olarak kullanıyorum. Dediğim gibi kapatıcılığını oldukça beğeniyorum, çünkü çok ince bir yapısı yok.

Bu beşli arasında en sevdiğim Benefit boi-ing oldu şüphesiz. 2. sırada da hem pratiklik, hem kapatma hem aydınlatma ihtiyaçlarına yeterli ölçüde cevap verdiği için Clinique.

İnstagramdan takip etmek isterseniz @modamasallari 




13 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş şu sıralar benefetin boi-ing concealerını merak içindeydim. Set halinde satılanlara bir bakayım en iyisi:)

    YanıtlaSil
  2. The balm dışında diğerlerini kullanma fırsatım olmadı ama ..yaz aylarının neminden sanırım the balm banada biraz katı ve ağır geldi :( Kapatıcılığı süper ama zaman geçtikçe göz altlarım da ağırlık hissettim sanırım kışın daha rahat kullanılabilir. Benefitin indirimde olmasına sevindim hemen sephoraya ışınlanıyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tam da concealer arayışında olduğum bu dönemde çok faydalı bir post oldu bu :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. @Zuhal Gündoğdu: evet benefit setlerinin hastasıyım ben de:) ama tek almak için de gayet mantıklı bir ürün bence.

    @Elidaa: the balm için ben de aynılarını düşünüyorum.

    @Bella Vita: Beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Benefitinkini ben de kullanıyorum, çok memnunum gerçekten güzel bir ürün :) hatta sona yaklaştım bile yakında bitecek :)

    YanıtlaSil
  6. Diğerlerini denemedim ama time balma bayılıyorum:) boi-ing'i de çok merak ediyorum, yeni mi aldın acaba,indirim var dediğin için merak ettim:)

    YanıtlaSil
  7. @umran: indirimde yedekle :)

    @drama queen: gecen cumartesi aldim

    YanıtlaSil
  8. @umran: indirimde yedekle :)

    @drama queen: gecen cumartesi aldim

    YanıtlaSil
  9. @umran: indirimde yedekle :)

    @drama queen: gecen cumartesi aldim

    YanıtlaSil
  10. clinique online'da kampanya mı vardı, hala devam ediyor mu? ben de serum almak istiyorken karşıma çıktı, kaçırdıysam bayağı üzülürüm =(

    YanıtlaSil
  11. @tunç: evet, herhangi bir even better ürününe otomatik ekleniyor bu concealer, devam ediyor hala. Bu arada sağ kenardaki kampanya kodu kısmına "modamasallari" yazarsan bir tane de chubby stick seyehat boy hediyesi var :) Concealer otomatik eklendiği için aynı anda 2 hediyeyi de alabilirsin

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar az var kapaticin ne sanslisin :( bende 14 tane var evet oha ama nasil bitirecegimi sasirddim naapsam acaba

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli