17 Eylül 2013

BLOG SATIŞI

Bugün ani bir kararla blog satışı yapmaya karar verdim. 
Kullanılmayan ürünleri boşa bekletmemek ve değerlendirmek güzel oluyor.


1- Inglot Duo Fiber 27TG  Fondöten fırçası: 25TL  

2- Sleek Candy Far Paleti:  20TL   Swatchlarına buradan bakabilirsiniz 
(Blogda swatch için 1 sefer kullanıldı, onun haricinde 2 rengini de 1 sefer kullandım sanırım)



3-Yves Rocher Tekli Far: (53 numara) 7TL
4-Yves Rocher İkili Far (11 Numara) 7TL
(Yine çok çok az kullanıldılar)


5-Sleek Allık (Flushed 935): 10TL (Sadece blogda swatch için kullanıldı) 


6- Sephora Ruj (Mürdüm tonlarında): 5TL 
7-Sephora Ruj (Kırmızı tonlarında): 5TL
8-Maybelline Ruj, 146 Numara (Pembe tonlarında): 5TL (1 sefer elimde denedim sadece)


9- Max Factor Kalıcı Ruj (510 Numara):10 TL (2-3 sefer kullanıldı)
10- Mac Suntints Gloss: 5TL


11-Vichy Termal Su (150gr): 15 TL (Birkaç sefer kullanıldı, oldukça dolu)
12-Yves Rocher Blackberry EDT (20ml): 7TL (Fotoğrafı dik çekmediğim için belli olmamış ama o da birkaç sefer kullanıldı. Dik durduğunda içindeki sıvı miktarı etiketinden daha yüksekte)


Ve hediye testerlarım!

Almak istediğiniz ürün olursa modamasallari@hotmail.com adresine mail atıyorsunuz,
Ben size banka bilgilerimi veriyorum ve ücreti yatırıyorsunuz,
Ben ertesi günü ürünü size kargoluyorum.


30TL ve üzerinde kargo ücretini ben ödüyorum.
 Daha düşük miktarlarda kargo alıcıya ait oluyor.
Sevgiler

3 yorum:

  1. Sleek alligi istiyorum

    YanıtlaSil
  2. maybelline 146 numaralı ruju ve sephora kırmızı tonlardaki ruju almak istiyorum satıcıysan e mailimi bırakacağım

    YanıtlaSil
  3. Postun sonuna doğru olan kısmı okursanız yardımcı olacaktır sanıyorum!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli