23 Eylül 2013

BİTENLER // Eylül


1. Down Under Natural Nude Şampuan: İçeriğinden dolayı tercih ettiğim, tama arada kaldığım bir şampuandı. Kötü gelmedi saçlarıma ama çok iyi de gelmedi. 

2. Gliss Ultimate Repair Şampuan: Gliss de aynı şekilde. Kötü değildi fakat özellikle aramam.

3. Elidor Düzleştirici Saç Kremi: Düzleştirici seriyi çok severek kullanıyorum, saç kreminin de etkisini görüyorum. Dümdüz yapmasa da kabarıklığını azaltıyor saçımın oldukça. Bir de aynı serinin durulanmayan saç kremi var, onu da kullanırsam daha iyi oluyor.

4. Laligne Saç Kremi: Gratis`in uygun fiyatlı markalarından birisi. Seviyorum ama çok sıvı. Bu boyda 1 paketi 1 haftada bitiriyorum sanırım.



5. Wynn Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Kokusu inanılmaz yoğun geldi bana, rahatsız etti hatta bazen ama ojeleri gayet güzel temizliyor. Aseton da içermiyor ki benim tırnak etlerime çok iyi geliyor bu durum. 

6. Sally Hansen Healthy Cuticles: Vazelin kıvamında bir kremdi. Pek bir etkisini görmedim. Bir daha almayı düşünmüyorum.


7. Bioderma Sensibio H2O: Malum demirbaş ürün! Bunu yalnızca makyajımı temizlemek için kullanıyorum. Üzerine mutlaka cilt temizleyicisi de kullanıyorum yani. Bazen bu ürünün cilt bakım ürünü ya da tonik gibi algılandığı oluyor. Bana sorarsanız değil. 


8. Moschino Pink Bouquet: Nasıl koktuğunu hiç hatırlamıyorum demek ki yer etmemiş zihnimde. Ben de alma isteği uyandırmadı.

9. Davidoff the Game for him: Bunu ben de erkek arkadaşım da beğendik. Bir ara alınabilir.

10. Kiehl`s Ultra Facial Oil Free Nemlendirici: Güzel bir nemlendiriciydi, daha önce de yazmıştım blogda. Silikon içerikli nemlendiriciler gibi bir his bırakıyor ama içeriğinde silikon ve paraben yok. Elimdeki nemlendiriciler bitmek üzere, bundan alacağım sanırım.

4 yorum:

  1. Bu ara inanılmaz stok yapmışım, bitsinler istiyorum bi an önce :)

    YanıtlaSil
  2. Bitenler yazılarını okumak cok hos oluyor. Baya sampuan bitirmişsin. Stokların bir an once biter umarımmm :)

    YanıtlaSil
  3. En kolay şampuanlar bitiyor. Her bitenler yazımda oluyor o yüzden. Cilt bakım ürünlerini hele hele makyaj ürünleri çok zor bitiyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli