29 Eylül 2013

SEPHORA // Eskiyi Getir İndiriminden Aldıklarım

Sephora`da "Eskiyi getir yeniyi götür" kampanyası var 20 Ekim`e kadar. 


İndirimden maksimum 5 ürün için faydalanabiliyorsunuz, Sephora markalı 1 ürünü %30 indirimle almak için, eski 1 ürünü Sephora`ya vermeniz gerekiyor. İndirim sadece Sephora makyaj ürünlerinde ve makyaj fırçalarında geçerli, ayrıca götüreceğiniz eski ürün Sephora markalı olmamalı.


Ben bu ürünleri almıştım yanıma;
* Maybelline rujun rengini sevmiyordum,
* Avon ruj gördüğünüz kadar kalmıştı ve oldukça eskiydi,
* Loreal Glam Shine da oldukça eskiydi ve atmak için bir kenara ayırmıştım zaten
* Estee Lauder ve Clinique Anti Blemish fondötenler de son damlasına kadar kullanılmıştı, bitenler postu için bir kenara ayrılmıştı zaten. (Bu arada ikisi de harika fondötenler)


Makyaj malzemesi alma niyetinde değildim çünkü Sephora markalı makyaj ürünlerini çok sevmiyorum. %30 indirimli fiyatı bile fazla geliyor bana açıkçası. Son 1 yıl içinde aldığım pudra, allık, makyaj bazı ve rujların hiçbirisini çok severek kullanmadım. O yüzden sadece fırça almak niyeti ile gitmiştim. 



Açılı bir allık fırçası istiyordum aslında, ilk hedefim oydu fakat fırçaları da alıcı gözüyle incelediğimde çok hoşuma gitmediler. Beğendiğim 1-2 fırça 60TL civarındaydı indirimle 40 küsüra gelecekti, onun yerine RT alırım diye düşündüm ne yalan söyleyeyim :) 

Gitmeden önce bloglarda Sephora fırçalara baktığımda birçok blogda 45 numaralı fırçanın beğenildiğini okumuştum, o yüzden sadece bunu aldım.


42TL`ydi indirimsiz fiyatı. Fena bir fırçaya benzemiyor, deneyip göreceğiz. Bir de yukarıdaki fotoğrafta pembe kutu içerisinde gördüğünüz makyaj süngerini aldım (süngerlerde veya diğer Sephora markalı aksesuarlarda indirim yok) 


Plastik sapına takıp çıkarılabilen bir makyaj süngeri. Daha önce Sephora`dan uygun fiyata aldığım makyaj süngerlerini beğenmiştim. Bu da değişik geldiği için denemek istedim. Fiyatı 18TL



Şeklini şemalini sevdim ama güzel midir, pratik midir bilemiyorum. İlerleyen günlerde hem sünger hem de fırça hakkında daha ayrıntılı yazılar yazarım. 

Siz aldınız mı birşeyler, ya da aklınızda olan birşeyler var mı? İndirimin daha süresi olduğu için, belki 1 kez daha bakabilirim. 

10 yorum:

  1. keşke açılı allık fırçasını alsaydın.. ben mac sigma rt(allık fırcası büyük olan) hepsini kullanıyorum ama sephoranınki kadar mükemmel bir fırça olamaz.. o kadar hafif uyguluyor ki allığı en pigmentli diye bildiğimiz nars allıkları bile çok güzel dozunda sürmemizde yardımcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bitmiş ürünleri de götürebiliyor muyuz? Ben azalmış ürünleri bile kabul ederler mi diye düşünüyordum :D

    YanıtlaSil
  3. @merve özhan: evet evet goturebiliyoruz, markasina ya da bitmis mi az mi kalmis gibi seylere dikkat etmiyorlar.

    YanıtlaSil
  4. 45 numaralı fırçayı çok amaçlı olarak kullanabilirsin çok iyi yapmışsın almakla güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. @audrey: eve geldikten sonra daha cok sevdim ben de, tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yazdıklarınıza kelimesi kelimesine katılıyorum ve de aynı fırçayı aldım dün:))

    YanıtlaSil
  7. @Amethyst gule gule kullanalim :)

    YanıtlaSil
  8. Bende su fircayi cok begendim . Gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli