1 Ekim 2013

MAC // Retro Matte Runaway Hit

Mac Retro Matte koleksiyonundan bir ruj var bugün;

     Runaway Hit Lipsitck, 50TL

İnternette swatchlarını ve duruşunu görünce rengine bayıldığım ve internetten aldığım bir ruj. Mac`in bazı koleksiyonları çok ilgimi çekiyor fakat Retro Matte koleksiyonu alıcı gözüyle baktığım bir koleksiyon değildi.


Yine de bu ruja bayıldım. Çok iddialı rujları sevmeyen ama hep benzer tonları da kullanmak istemeyen benim gibiler için ideal bir renk.


Pembe tonlarını da barındıran bir mercan diye tabir etsek yanlış olmaz sanırım. Asla turuncu gibi durmuyor. Mat bitişli, diğer Mac rujlarından daha fazla mat gibi gelmedi bana. Yapısı da klasik, güzelce nemlendirilmemiş bir dudağa sürdüğünüzde bütünleşmiyor ve kötü duruyor. Dudağınızı başka bir ürünle nemlendirmeniz gerekiyor güzel durması için. Kalıcılığı da gayet güzel. 


Ben MacCosmetics.com.tr`den aldım, arkadaşım İstanbul`da 2 mağazaya baktı ve bulamamış. Ben yazana kadar nette de tükenmiş :/ Stoklara tekrar gelir mi bilmiyorum ama aklınızda Mac`den birşeyler almak varsa mutlaka bakın derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli