19 Ekim 2013

Clinique // Hediye Bonus Sette Neler Var

"Sevdim mi tam severim" mantığı ile yine bir Clinique Online alışverişi yapmıştım bayramdan önce. Kargoların kapanması nedeniyle ancak bu sabah geçtiler elime.


Clinique Supermrimer makyaj bazı aldım. Aslında bu bazla ilgili bir sürü soru vardı aklımda ama sorularıma cevap bulamayınca "kendin dene ve öğren" oldu yine. İsmini hatırlamadığım yabancı bloglardan birisinde de tam benim ihtiyacım olan şey gibi anlatılmıştı. O yazıdan da etkilenerek aldım biraz. Koyu leke görünümünü engelleyici olan çeşidini seçtim. Ayrıntılarına şuradan bakabilirsiniz.

Clinique Antiblemish fondöten ise uzun süredir favori föndötenim. (Yağsız, mat, hem kapatıcı hem de maske gibi durmuyor, kalıcılığı yeterli ve rengi bana tam uyuyor)  2. şişem de bitmek üzereydi, kampanyayı da değerlendirmek için yenisini aldım.

Ve gelelim zevkli kısıma, hediyelere;


Bildiğiniz gibi Clinique online`da her alışverişinize 2 adet tester seçme hakkınız var. Bu aralar tester seçenekleri çok iyiydi. Tam boy All Hearts ruj ve 15ml Deep Comfort el kremini seçtim. Bir önceki alışverişimde de bunlardan seçmiştim, ruju bu sefer annem için istedim. El kremini de çok sevdiğim için tekrar istedim. Ruj abartılı olmayan bir kırmızı, çok hoş duruyor. Superprimer bazın başka bir çeşidinden de kendileri eklemişler pakete.


Asıl alışveriş sebebim ise bu Bonus Set olmuştu. Clinique`in bonus setleri bazen cidden çook avantajlı oluyor. Bu setin Boyner`lerde 89TL`ye satıldığını gördüm sanırım. Clinique Online`dan 150TL ve üzeri alışverişlerinizde hediye. (Sepete otomatik olarak ekleniyor)


Çantası orta boy, bu 6 ürünü ve satın aldığım fondöten ve bazı da rahatlıkla içine alabilecek boyutta.


* Yüz yıkama jeli /30ml, kuru karma ciltler için (Bu üçlü olduğu gibi anneme gidecek)
* Superdefense anti-aging nemlendirici/ 15ml
* All about eyes, gözaltı nemlendiricisi/ 7ml


* Bashful Plum allık/ 3.1g
* Long Last Glosswear SPF15 air kiss/ 2.3ml
* High impact maskara/ 3.5ml


Daha net yazabilmek için allık ve glosu kullandım hemen. Aslında allığı ilk gördüğümde hayal kırıklığına uğradım biraz. Görselde daha canlı ve tatlı bir pembe gözüküyordu. Yine de yüzüme uygulayınca beğendim, biraz soluk bir pembe olsa da tenimde hoş durdu. Canlı gösteren çok hafif ışıltıları var.

Glosu çok beğendiğimi söyleyemeceğim. Zaten bir süredir hiç gloss kullanmıyorum, tamamen rujlara yönelmiş durumdayım. Dudakta yoğun bir tabaka oluşturuyor, o yüzden kalıcılığı fena değil fakat yapışkanlık hissi de fazla geldi bana. Çok çok hafif bir pembe. Dudağa da çok az renk veriyor. 

High impact maskarayı da daha önceden biliyordum zaten. Hayatımın maskarası olmasa da güzel bir maskara, tek tek ayırma ve uzatma yapan bir maskara değil daha çok dolgun ve yoğun görünüm veriyor.


Artık kozmetik alışverisi konusunda biraz durulmam gerektiğinin bilincinde "bu son" telkinleriyle yapılan bir alışverişti. Mutlu sonla bitti :) Dolu dolu bir kutu almaktan oldukça memnun oldum. Bu arada ben alışverişten sonra fark ettim fakat siz alacaksanız "acnefree" kodu ile deneme boy Anti Blemish ürünlerinden de alabilirsiniz bunlara ek olarak.


6 yorum:

  1. Kampanya sahaneymis. Alisveris yapasim geldi valla. Canim bu arada sen clinique gunes kremi kullandin mi :)

    YanıtlaSil
  2. Evet kullandim ama Sari ambalajli olan vucut icin olanini ve supercity block'u. Sari ambalajlo olanin yuz icin olanini kullanmadim

    YanıtlaSil
  3. Yuz icin yeni bir gunes kremi arayisindayim da o yuzden sormustum. Tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Anladim. Super city block spf40 yagsiz ve hafif oldugu icin seviyorum onu yaz kis

    YanıtlaSil
  5. Primer'ı ben de almayı düşünüyorum, yalnız internette okuduğum yorumlar ya çok iyiydi ya da çok kötü. İlk izlenimlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok fazla araştırmadan 1 tane yazıdan etkilenip de aldım :) Bugün kullandım, şu ana kadar çok muhteşem bir değişiklik hissetmedim ama bikaç gün sonra daha net olur fikrim. Bir de bolca çeşidi var, beğeniler çeşitlere göre de değişiyordur herhalde

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli