20 Ekim 2013

Something Blue

Hayata bazen/çoğunlukla instagram filtresi ile bakmak istediğim doğrudur. 


1. Golden Rose Rich Color 49 numarayı çok sevdim. Üstelik top coat kullanmama ve koyu renk olmasına rağmen oldukça iyi dayandı.

2. D&R`in Novel rafında rastladığım bu kitaba kumaş cildi ve üzerindeki kuşlar için içim gitti. 1859 yılında yazılan kitap, içine girdiği hayatları değiştiren gizemli bir kadının öyküsünü anlatıyormuş.

3. Fotoğrafa arka plan en güzel şeyin yeşil olduğunu düşündüğüm anlardan. Antalya`daki evin en çok özlediğim yanı balkondan, camdan bakınca azıcık da olsa yeşil görebilmek. Böyle bir evde oturuyorsanız kıymetini bilin.

4. Kiehls Ultra Facial oil free serisi bugünlerde cildime çok iyi geliyor.

5. Oxford ayakkabılara bayılıyorum. Birebir aynı modelde bir de kahve oxfordum olmasına rağmen siyahını da istiyorum bu aralar. Bu mavili çanta ve ayakkabıyı da Trendyol`daki İnci butiğinden, indirim çeki vs kullanarak çok çok uyguna almıştım.

6. Yeni eğitim-öğretim dönemi başlarken, sevimli kırtasiye alışverişi ile enerji bulmaya çalışmam, gaza gelmeye çalışmam pek işe yaramadı maalesef. Daha dönemi yarılayamadık bile ama zihnim çok yorgun.

7. Bu şimdiye kadar aldığım/gördüğüm şirinlerden en en en tatlı olanı. Neden acaba :)

8. Biraz önce dalgalara karşı koymuş bir rafting botu, şimdi ne kadar da sakin. 

9. Bir gece ansızın vitrinden gelen "beni al" çağrısına karşı koyamadığım, yazın çok severek kullandığım gözlüğüm. Acımasiz optikçi, orjinal kılıfı olan mavi kılıfı yerine kahve rengi klasik bir kılıf vermişti ilk başta ama 1-2 dakika sonra geri dönüp mavi olanı istedik :)

instagram;
@modamasallari

2 yorum:

Yorumlarınız değerli