9 Ekim 2013

Bugünlerde // Cilt Bakımı

Geçtiğimiz ay kullandığım cilt bakım ürünlerinden kısa kısa bahsetmek istiyorum. Maalesef memnun kaldığım markaların bütün ürünlerini alan, almaya çalışan bir tipim. Öyle olunca yeni markalara çok fazla şans veremiyorum. Özellikle cilt bakımında da set halinde ürünler kullanmayı seviyorum. 

Uzun zamandır Clinique ürünleri kullanıyorum, şimdilerde de Kiehl`s ürünlerine kaymaya başladım biraz biraz. Bu beşli yerine göre kullanıldığında çok güzel ürünler.


Clinique 7 Day Scrub Cream
Üzerinde "Cream" yazması boşuna değil, kremsi yapıda bir peeling. Tanecikleri öyle çok iri ve sert değil, oldukça beğendiğim, sevdiğim bir peeling. Kullandıktan sonra hoş bir yumuşaklık, nemlilik bırakıyor ünsanın yüzünde. Bitmek üzere, yerine Kiehl`s den stok yapmıştım, ama o da bittikten sonra yine bu peelinge dönebilirim. Ben yağlı cildimle seviyorum, normal ya da kuru ciltler de sevecektir diye düşünüyorum.


Clinique Anti-blemish Maske
Yağlanmayı kontrol eden serinin maskesi. İnanılmaz bereketli bir ürün, 1,5 senedir kullanıyorum, daha 6 ay da gider sanki rahatlıkla. Yağlanmayı kontrol altına alıyor gerçekten. Cildi yakmayan, tahriş etmeyen, kullandıktan sonra temizlik hissi bırakan maskelerden. Normal/kuru ciltlere çok uymayabilir yine de.


Kiehl`s Blemish Control Daily Skin-Clearing Treatment
Çok çok tavsiye edilmesi üzerine (Kiehl`s çalışanı tarafından) aldığım bir sivilce kremi. Bu kremin yarısını biraz geçtim, daha ayrıntılı ve kesin bir yazı yazmak için tamamının bitmesini bekleyeceğim ama şimdilik bir mucize yaratmadı maalesef. Ürün tanıtımına baktığımda vaadleri çok fazla. Ben de çoğunlukla beslenme kaynaklı olan  minik sivilcelerde işe yarıyor gibi geliyor ama emin değilim henüz. Şimdilik en beğendiğim yanı, çoğu sivilce kreminden farklı olarak yüzümü yakmaması diyebilirim.


Kiehl`s Ultra Facial Oil Free Yüz Yıkama Jeli
Değişik bir ürün. Şöyle ki yüzümde bıraktığı temizleme hissi muazzam. Abartmıyorum, cidden çok güzel temizliyor gibi hissettiriyor fakat üzerine alkollü bir tonik kullanırsam mutlaka kalıntılar olduğunu görüyorum pamukta. Yani temizlik hissi muazzam olsa da, verdiği temizlik sıradan. Üzerine kullandığım toniği (Clinique Anti-Blemish) bu yazıya almamışım çünkü tonik konusunda kararsızdım. Bir gün onu, bir gün bunu kullanıyordum. Bu temizleme jelinin üzerine alkollü tonik kullanmak iyi fikir değil ama, ondan eminim. Öyle olduğunda cildimde kuruma ve hassasiyet yarattı fazlasıyla. Geçtiğimiz hafta bu serinin tam boylarını aldım, artık onlarla devam ediyorum.


Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief
Genelde bariz şekilde nemlendirici ihtiyacı duymayan bir insan fakat demin de dediğim gibi, Kiehl`s üzerine alkollü tonik kullanmak cilt hassasiyetimi arttırdı ve normal nemlendiricim yetersiz kalmaya başladı. O yüzden Clinque`in extra nemlendiricisini kullanıyordum. Çabuk emilen, yapış yapış his bırakmayan güzel bir nemlendiriciydi.


Özet olarak; peeling ve maskeyi kesin öneririm, sivilce kremi hakkında kararsızım, ultra facial cilt tipinize uygunsa bir deneyin derim, nemlendirici içinse alternatifi bulunabilir diye düşünüyorum.

9 yorum:

  1. Kiehl`s Ultra Facial Oil Free yüz yıkama jeli benimde favorim ..geçen seneden beri 3. şişem ..özellikle düzenli kullanıldığında gerçekten yüzde ki yağı dengelediğini düşünüyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de aldım tam boyunu, uzun sğre kullanacağım sanırm ama 1 sene 3 şişeyi nasıl bitirdin :) ?

    YanıtlaSil
  3. Kehl2s in testırı bile 2 hafta idare etti beni :) sonunda tam byunu aldım bende temizleme hissi müthiş

    YanıtlaSil
  4. Kiehlsin fiyatları ne kadar? Fiyatları da yazarak yorum yapsanız

    YanıtlaSil
  5. Son bilmem kac yazimda fiyat yazmadigim tek yaziya denk gelmissiniz :) kiehls yuz temizleme uruerinin tanesi 45tl civarindaydi. Sivilce kremi dedigim 84tl kiehls.com.tr den daha net fiyat bilgisi gorebilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Merhaba; Ben de cilt bakım rutinimi Clinique ürünleriye yenilemek istiyorum, ama Clinique Turkiye web sitesinde ürünlere baktığımda, ki özellikle setli ürünlere baktığımda cilt tipime hıtap eden bir ürün bulamadım. Yanaklarım normal ve T bölgem yağlı, yani karma bir cildim var. Ancak bu 1-2-3 şeklinde numaralandırma setlerinde kendime uygun ürünü bulamadım. Karma var ama kuru-karma diye geçiyor, yani kurudan karmaya diye. Benim cildim kuru olmadığından hangisinin bana uygun olduğunu bilemedim. Sizin cilt tipime uygun olduğunu düşündüğünüz set hangisi olur acaba ? Dediğim gibi yanaklarım normal, ne kuru ne yağlı. Sadece T bölgem yağlıdır . Karmayım :)

    YanıtlaSil
  7. Bana kalırsa yağlı ya da normal cilt tipine ait setlerden ikisini de denedikten sonra karar vermeniz daha makbul olur :) Yağlanma sikayetiniz aşırı değilse, ya da sizi fazla rahatsız etmiyorsa normal tipi alın. Yağlı ciltler için olanı aldığınızda belki yanaklarınızda kurutma yapabilir. Ya da temizleme jelini yağlı ciltler için toniğini normal ciltler için olanından alıp kombin yapmak da bir fikir! Clinique standlarının bazılarında oldukça bilinçi cilt bakım uzmanaları oluyor, onlardan birine cildiniz göstererek de fikir alabilirsiniz belki.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Gözenek sıkılaştırıcı olarak en etkili bulduğunuz ürünü paylaşabilir misiniz?
    Iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  9. Bioderma'nin pore refiner'ini begeniyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli