28 Ekim 2013

H&M Çift Taraflı Fırça

H&M`in kozmetik koleksiyonu oldukça ilgi çekiyor biliyorsunuz, fiyatlarının uygun olması ve zor bulunur olmasından dolayı sanıyorum :) H&M`e her gidişimde farklı farklı şeyler görüyorum. Şimdiye kadar çok fazla alacak şey bulamadım. Metalik göz farı paletini almıştım sadece, yazısı şurada mevcut.

Geçen bayram tatilinde Antalya`da yakın zamanda açılan Markantalya`daki H&M`e uğradığımda kocaman bir kozmetik reyonuyla karşılaştım. Yeni ve büyük bir mağaza olmasından dolayı çeşit çeşit ürün vardı. Bu gördüğünüz çift taraflı fırçayı da o stantta buldum. 


Gördüğünüz gibi allıklar üzerinde test edilmiş ve pembeye boyanmış bir haldeydi. Aynı görünüşte fırçanın siyah versiyonu da vardı fakat kıllarının bu beyaz fırça ile alakası yoktu. Siyah çift taraflı fırçadan bolca vardı ama bana çok sert geldiği için ilgimi çekmedi. Bu beyaz olan ise yumuşacıktı. Sordum soruşturdum ama bu denenmiş olanın dışında kapalısı kalmamıştı. 


Normalde hiç yapacağım şey değil ama fırça o kadar hoşuma gitti ki, başka mağazalarda da bulamayacağımı bildiğimden, kirli olan fırçayı aldım :/ Biraz da mağazanın yeni açılmış olduğuna güvenerek, en fazla 3-5 kişi ellemiştir diye kendimi kandırdım!

Neyse sonuç olarak evde antibakteriyel sabunla yıkadığımda tertemiz oldu.


Her iki tarafı da yapay ve yumuşacık kıllardan oluşuyor. Allık ya da pudra için kullanılacak kısmın sıklığı gayet yerinde. Allık konusunda performansı da hiç fena değil. Çok yoğun bir renk vermese de, kararında bir uygulama yapıyor. Allık için eğimli fırçaları beğenmeme rağmen, bunu da severek kullanıyorum. 

Pudra performansı çok çok iyi değil ama kesinlikle kötü de değil. 


Gelelim fondöten ucuna, ben bu tarafını da çok beğendim, gayet güzel uyguluyor likit fondöteni. Elimde aynı tarzda olan Inglot kadar iyi. 


Şimdiye kadar 2 sefer yıkadım ve tek 1 kıl bile dökmedi. Dayanıklılık konusunda ne kadar başarılı olur bilemiyorum, onu daha sonra göreceğiz.

Reyonda kullanılmış ürün diye alırken tereddüt etmiştim ama iyi ki almışım. Fırça yumuşacık, uygulaması gayet güzel ve kıl dökmedi henüz. Rengi de çok tatlı. Tabii fiyatı da 8,9TL Bu fiyata cidden çok çok iyi performans veriyor.

Zor biliyorum ama bir yerde denk gelirseniz hemen alın, ben bir daha denk gelirsem yedeklemek için de kesin alırım.

8 yorum:

  1. ben memnunum bundan beğendim..

    YanıtlaSil
  2. bulmuşsun sen de süper. Bi daha denk gelirim umarım ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Bende allık fırçası arıyordum ya hem kabı güzel hem renkli:D tam istediğim gibi güle güle kullan tatlım çok beğendim görürsem inş.kesin alıcam..

    YanıtlaSil
  4. Markantalya dan bahsediyorsun sanırım :) fazlasıyla mevcuttu ama artık burda da kalmadı herkes çok kötü demişti bende hiç bakmamıştım bile keşke baksaymışım sen söyleyince almadığıma pişman oldum yaa :/

    YanıtlaSil
  5. @Madame Kokoş: kaçırma :)

    @Ceyda byjade: evet Markantalya, ürünlerin çoğu vasat evet ama arada bu fırça gibi güzel olanları da olabiliyor, bakmak lazım.

    YanıtlaSil
  6. yaa Ankara'daki H&M'e o kadar gıcığım ki hiç bakmıyorum bile makyaj reyonunda ne var diye..çok şekermiş bu fırça üstelik..daha dikkatli olayım bari belki denk gelir kenarda köşede :)

    YanıtlaSil
  7. Zorlu h&mde vardı ben geçen hafta aldım :))

    YanıtlaSil
  8. evet oradaki kozmetik reyonu da dolu dolu gözüküyordu fotoğraflarda ama kalmamıştır herhalde orada da artık. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli