26 Ekim 2013

Blog Satışı // Fırçalar (RT, Inglot, The Balm)

Fırçalarla vedalaşmak biraz zor olacak ama almak istediğim yeni fırçalar var, o yüzden sık kullanmadığım fırçaları değerlendirip, yenileri için bütçe yaratmak istedim.

Fırçaların hepsi çok az kullanıldı. The Balm`lar 1-2 kez, Real Techniques`ler 3-4 kez kullanıldılar, sadece Inglot`un alım zamanı diğerlerine nazaran daha eski olduğundan o 3-4 seferden daha fazla kullanılmıştır. Maalesef kutularını aldığım gibi atmıştım.


*The Balm Pudra Fırçası (Powder to the people)10TL
*The Balm Kontür Fırçası (Blend a hand) 7,5TL

*Inglot Duo Fiber Fondöten Fırçası 27TG 25TL 

*Real Techniques Duo Fiber Limited Edition Set 35TL
*Real Techniques Blush Brush Allık Fırçası 20TL

(Kargo alıcıya ait)

Almak istediğinize karar verirseniz modamasallari@hotmail.com adresinden benimle iletişime geçiyorsunuz. Ben size İş Bankasına ait IBAN numarası veriyorum ve ödemeyi oraya yapıyorsunuz. Daha sonra ben de verdiğiniz adrese gönderiyorum. Lütfen kesin IBAN numarası ile İş Bankasına ödeme yapabileceğinizden emin olarak ve kesin kararınızı verdiğinizde iletişime geçin.

modamasallari@hotmail.com

7 yorum:

  1. nasılll...nasıl kaçırırım o real tech. fırça setini hem de 35 tl ağlamak istiyorumm :(

    YanıtlaSil
  2. Kargoladim bile, ayrilirken benim de icim gitti biraz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. kısmet ne diyim..blog satışlarına dikkat etmek lazım demekki senin ;) ben sadece 1 tanesini 95 e getirttim yaa :(

    YanıtlaSil
  5. En pahali satan yeri bulmussin sanirim :)

    YanıtlaSil
  6. the balm kontür fırçası duruyor mu hala ?

    YanıtlaSil
  7. Hayir daha sonra satilmisti o da isaretlemeyi unutmusum buraya

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli