19 Eylül 2013

ALIŞVERİŞ // Cloud10beauty

Bir süredir Real Techniques`in bu itici turuncu renkteki süngerini istediğimi söylemiştim. Şu yazıda süngerden ayrıntılı olarak bahsetmiştim hatta. Süngeri aldığım Cloud 10 alışverişinde sıra!


Bu seferki alışverişimde aldıklarım bu şekilde oldu. Real Techniques makyaj süngeri ve Expert Face Brush, sepetimin baş misafirleriydiler. Expert fırçayı da almak istiyordum ne zamandır, çok iyi oldu.



Onların haricinde Paese göz kalemi (ki bildiğim bir marka değildi) belli sipariş tutarına ulaşmak için laf olsun diye aldığım ama beğendiğim bir ürün oldu. Küçük tester kabındaki de hediye olarak gönderilen Sleek BB krem fair.


Alışverişin ayrıntılarına gelecek olursak;

Cloud10`de ciddi bir kargo ücreti olmasına rağmen (7-8€) bu siteyi tercih ediyorum çünkü hem çok hızlı çalışıyor hem de yurt dışında ve yurt içinde takip edilebilir kargo numarası veriyor. Bu arada sıkça indirim kodu kampanyaları oluyor, özellikle onların denk gelmesini bekliyorum. Öreneğin bu alışverişte 20€`ya 5€ indirim kodu vardı. 

Sünger 5,99€ + Fırça 11,99€ + Göz Kalemi 2,99€`ydu. Bu fiyatlar amazon, ebay ve son zamanların gözdesi feelunique ile kıyaslandığında normal fiyatlar. Sadece Cloud10`in kargo ücreti işi bozuyor ama dediğim gibi ben bu alışverişte 5€`luk indirim çeki kullanınca kargo parası 2-3€`ya düşmüş oldu. O ücreti de seve seve verdim, çünkü bulunduğum yerde ptt kargo ile çok sorun yaşıyorum. Kargo konusunda şöyle bir akıl karışıklığı da var; 50€ ve üzerine kargo bedava ibaresi var sitede fakat bu olay Türkiye için geçerli değil. Sizi yanıltmasın.

Bu indirim çeklerine nerelerden ulaşırız diyorsanız, siteye üye olup, hatta sepetinize birkaç şey eklemenizi ve arada facebook sayfasına bakmanızı öneririm. Ben o şekilde takip ediyorum.

Kargo takip numarası konusunda da şöyle bir durum var; site kendiğinden vermiyor maalesef takip kodunu. Alışveriş yaptıktan bir süre sonra sitedeki canlı chat bölümünden ya da mail kısmından özellikle sorduğumda söylüyorlar. Yurt dışında takip edebileceğiniz sitenin adını da söylüyorlar. Kargo Türkiyeye girdikten sonra da Ptt`nin yurtdışı kargo sorgulama kısmından rahatlıkla takip ediliyor. 

Bu siparişimde toplamda 6 günde falan elime ulaştı sanırım, inanılmaz hızlıydı. Bunun dışında Cloud10`in alışveriş esnasında oldukça ilgili davrandığını fakat alışveriş bittikten sonra attığım bir şikayet mailine cevap vermediğini de yazıma eklemek isterim!

Son olarak Expert fırça ile aşk yaşıyorum, elinizde yoksa kesinlikle alın :)


8 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini.

    Ben de expert fırçayı ve süngeri yeni aldım. Fırça gerçekten çok başarılı. Sünger de öyle ama sabah onu ıslat suyunu sık falan hiç enerjim olmuyor :( ancak uzun uzun makyaj yapacaksam kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sen de güle güle kullan :) Başta ben de aynen senin gibi hissettim ve kullanmadım bikaç gün ama şimdi akşamları sabunla yıkıyorum. Hem tamizlenmiş oluyor hem de sabaha hala ıslak oluyor. Çok fazla sıkmıyorum, bir peçetenin havlu kağıdın üstüne bırakıyorum. Sabah öyle kullanıyorum, iyi oluyor

    YanıtlaSil
  3. aa çok mantıklı ben de öyle yapayım bu akşam :)

    YanıtlaSil
  4. feeluniqueden alacaktım ama sünger stokta kalmamış gelince sipariş vereceğim..

    YanıtlaSil
  5. yakın zamanda gelir muhtemelen. Ahh keşke Ptt ile sorun yaşamasaydım da kargo debava alabilseydim her istediğim zaman. O sitedeki Burts Bees kofreler çok uygun gelmişti bana da, onlardan istiyordum ama kargo işi yüzünden vazgeçtim

    YanıtlaSil
  6. Feelunique kargo numarası vermiyor mu? Ben de PTT ile sorun yaşıyorum malesef, bu sebeple sigmabeauty'nin ücretsiz kargo fırsatını kaçıracağım. :( Ama bu kadar heveslenmişken vazgeçmek olmuyor tabii. :) Cloud10beauty'ye de bakacağım şimdi. ;) Yazı için teşekkürler. ^.^

    YanıtlaSil
  7. feelunique vermiyormuş maalesef, o yüzden ben de cloud10`e yönelmiştim. Bu arada cloud10`de 50€ ve üzerine kargo bedava kampanyası var

    YanıtlaSil
  8. Evet, teşekkürler baktım şimdi. ;) Ama malesef takipsiz kargo ücretsiz. Takip numarası için kargo ücreti ödüyoruz yine. :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli