16 Ağustos 2013

SLEEK // i-Divine Candy Far Paleti

Sleek markası ne zamandır denemek istediğim markalardan birisiydi. Para birimi farkı ve kargo ücreti ile bize gelişi çok uygun olmasa da, yurt dışı satış fiyatları düşünüldüğünde oldukça uygun fiyatlı bir marka. Bu far paletinin fiyatı Cloud10`de 10€ örneğin, ama 8-9€ kargo parasını ekleyip, kuru çevirince 46TL gibi bir fiyat çıkıyor!


Ambalajının tatlılığına kapılarak aldığım bir ürün oldu, paletteki renkler biraz fazla canlı ama diğer paletlerine baktığımda da, hepsi zaten elimde olan renkler bari denemişken değişik bir şey deneyeyim diye düşünmüştüm.




* Öncelikle dışı mat siyah ve incecik olan ambalajını çok beğendiğimi belirtmeliyim. 
* Palet 12 renkten oluşuyor. 7 tanesi ışıltılı, 5 tanesi mat renkler. 
* Fırçayla sürmeye çalıştığımda ürün kolaylıkla toz haline geldi fakat parmağımla sürdüğümde böyle bir sorun yok ve pigmentasyonu oldukça iyi.
* Kalıcılığı aşağı yukarı the Balm kadar var diyebilirim.  


Aşağıdaki swatchlarda gördükleriniz parmak ile tek hamlede sürülmüş olan renkler. Tende duruşlarına baktıktan sonra, renklerin palette durduğu kadar manasız durmadığını, birçoğunun kullanılabilecek renkler olduğunu düşünüyorum.



Yine de benim gibi genelde klasik ve benzer tonlarda göz makyajı sevenler için çok doğru bir tercih olmayabilir ama içimde kalmadı ve marka hakkında iyi kötü bir izlenimim oluştu. Yurt dışından özellikle sipariş edeceğim bir marka olmasa da, fırça alışverişlerinde sepete 1-2 ürün ekleyebileceğim bir marka oldu benim için Sleek. 

Bu far paletini fazla ellemeden blog satışına koymak ya da  hep aynı tonlarda göz makyajından vazgeçip, almışken kullanmak arasında kararsızım. Beğenirse arkadaşıma vermek gibi bir ihtimal de söz konusu tabii :) Çok kararsızım.

14 yorum:

  1. maalesef ürün kadar kargo parası vermek hiç hoşuma gitmiyor o nedenle alışveriş etmiyorum bu siteden.

    YanıtlaSil
  2. @audrey: 1 üeün için hiç mantıklı birşey değil zaten, daha yüksek miktarlarda birşeyler alırsan mantıklı bir de arada %20 indirim kodu falan yapıyorlar aklında olsun.

    YanıtlaSil
  3. En iyisi ürünleri toplu almak. 50 € olunca kargo yok RT fırçalar ile almıştım ben gayet uygun oldu öyle. Farların rengi kullanılabilir renkler özellikle fıstık yeşiliyle aşk yaşıyorum ♡ Sana biraz pahalı gelmiş ama olsun güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @Ceren Esin: Yok ben de toplu alışverişle almıştım :) indirimmiş, kargo bedavaymış hiç atlamam öyle fırsatları :) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir ara alacagim bu paleti.cloud10 ile pahaliya geliyor ama iste baska guvenilir yer bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  6. Sleek'in allığı var bende ve elim hiç gitmiyor. Sevemedim nedense. İçime sinmedi. RT fırçaları alabileceğim bir site buldum shipping ücretsiz. Ordan bir denicem:)Başarılı olursa bu siteden bir daha ürün almam. Gereksiz kargo parası vermeyi sevmedim.

    YanıtlaSil
  7. @kontes: ben urune bayilmasam da aldigima pisman olmadim, dene sen de icinde kalmasin :)

    @zuhal: site guvenilir cikarsa super o zaman. Ben de rt fircalari ebay'de kargo dahil 20dolara buluyorum. Bu siteye kiyasla daha uyguna geliyor ama onnlar takip kodu falan vermiyorlar ya, aklimda 1 -2 firca daha var, nerden alsam diye kararsizim

    YanıtlaSil
  8. Evet mükemmel bir ürün değil ama bu fiyata ne beklenir ki :/ Keşke çok iyi çıksaydı ama neyse. Ben de sık sık görüyorum Amazon da hem de çok daha uygun fiyata ama işte güvenli olsa da keşke hep oradan alsak. Sen haber ver mutlaka bize de kuzum :)

    YanıtlaSil
  9. Benim cloud10beauty den alışverişim 50 euroyu geçti ama kargo ücretsiz fala. Olmadı. Türkiye için alıyorlar diye biliyorm kargo parası. Yoksa yanlış mı biliyorm. Daha geçen ay 25 tl ye yakın kargo parası verdim.

    YanıtlaSil
  10. Ben 50€nun ustunde isveris yapmistim ama bikac gunluk bi kampanya vardi. Indirim kodu kullanmistim, indirimle 50€nun altina dusmustu. O yuzden kargo parasi odedim. Sitede yaziyor belli tutarin ustune bedava kargo diye ama ulke kisitlamasina dikkat etmemistim

    YanıtlaSil
  11. sleek ambalaja çalışıyor zaten şu aralar vintage romance paleti ve allığına taktım ama çok ışıltılılar
    az daha mat olsaydı renkler hemen alırdım :(
    ambalajı o kadar romantik ve tatlı ki...

    YanıtlaSil
  12. Gormedim onlari bakayim hemen :))

    YanıtlaSil
  13. acaba sleek ürünlerinin içinde paraben ve talc varmı bende sipariş vermeyi düşünüyorum ama içerik ile ilgili nette hiç bir şey bulamadım.ambaljın üzerine bakarak yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Ben genelde ürünlerin içeriklerini de koyarım yazılarıma ama bu ürünler için koymamışım, ben de şaşırdım :) Bu paleti ve allığı blog satışında sattım, o yüzden içeriklerine bakamadım ama Sleek makrkasının BB kremi vardı ben de. Ona baktım, 2 çeşit paraben vardı içeriğinde. Diğerlerinde de vardır diye tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli