24 Eylül 2012

Alışveriş // Lilakutu, Rare Blossom

Lila Kutu`nun abonesiyim bildiğiniz gibi ama son 2 aydır gelen kutular hoşuma gitmeyince aboneliğimi iptal ettim. Önümüzdeki ayın kutusu da gelecek, ondan sonra 1-2 ay takip ederim, ona göre tekrar bakarım. Bu konu bir kenarda bekleyedursun, siteden yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum.


Cuma gece yarısından sonra yaptığım alışveriş pazartesi elime ulaştı. Kargoda, stokta vs bir sorun yaşamadım. Lila Kutu`ya abone olduğumda kazandığım 5 liralık bir çek vardı. Rareblossom ürünlerinde indirim olduğunu da görünce bir bakayım dedim. 

Sonuç: tabiyki alacak bir şey buldum :)


Rareblossom uzun zamandır gözüme çarpan markalardan bir tanesi. Üzüm çekirdeği içeren yüz pillingi aldım. Aslında ürünü birazcık kullandıktan sonra daha net ve ayrıntılı bilgiler yazsam daha iyi olacak. Bu şekilde alınca yaz, kullanınca yaz, bitince yaz... Saçma. Fakat indirimi duyurmak istediğim için alır almaz yazıyorum. "Bitenler" postlarımda da çok ayrıntılı şeyler yazmıyorum zaten 2. tekrar olmasın diye...

Gelelim Lila Kutu`ya... Alışverişinizi yaptıktan sonra istediğiniz bir testerı hediye olarak seçme olayı bir çok yabancı kozmetik firmasında olan bir sistem ama bizde ara ki bulasın...

Lila Kutu yapmış işte. Siparişinizi bitirirken, size sunulan tester seçeneklerinden istediğiniz 1 tanesini seçebiliyorsunuz. Ama laf aramızda, bir kaç aydır kutu ile gelen ve pek sevilmeyen testerlar neredeyse hepsi. Yine de kutumdan 1 yerine 3 tane tester çıkınca konu tatlıya bağlandı benim için :)


Rareblossom ürünlerinin "organik" sertifikası olması, ürünün içeriği ve ambalajı gönlümü çeldi hemen. Üzüm çekirdeği de malum zaten. Bloglardan birazcık bakınca güzel yorumlar da okudum ürün hakkında. Şu sıralarda bütün Rareblossom ürünlerinde %40 indirim var. Bu ürün de 44 liradan 26 liraya düşünce deneyelim dedim. Bir de indirim çekim, kargo bedava derken sadece  20 liraya almış oldu.


Ürün 50 ml. Görmeden önce "az değil mi?" diye düşündüm fakat yapısı oldukça koyuymuş. O yüzden miktarı konusunda sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oldukça uzun süre kullanılır( ambalaj üzerinde haftada 1-2 defa kullanım tavsiye ediliyor). Tanecikleri normal bir pillingden daha küçük. Bu da hoşuma gitti açıkçası, çünkü şu aralar sivilcelerle başım dertte. Makyajımı silerken bile çok nazik oluyorum ki lekeye sebebiyet vermeyeyim. Bu yüzden kaba taneli bir pilling tercihim değil şu aralar.

Kullanmaya başlayalım bakalım, umarım memnun kalırım. Yarılayınca yorumumu tekrar yazarım ama ;
"herkesin yorumu kendime, ben senin yorumunu mu bekleyeceğim" derseniz indirimden haberiniz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli