25 Eylül 2014

Kiehl`s // Clearly Corrective Koyu Leke Serumu


Kiehl`s Clearly Corrective Koyu Leke Serumu, 30ml, 134TL

Çoğumuz gibi ben de lekelerden oldukça muzdaribim. Kiehls`in bu leke serumunu kullanmaya başlayalı aşağı yukarı 4 ay oluyor. Artık yazmanın zamanı gelmiştir dedim!

Öncelikle belirtmek istediğim husus; benim kendi adıma leke`den kastım sivilce sonrasında kalan kırmızımsı lekeler. Yüzümde belirgin bir güneş lekesi yok. Serumların leke çeşitlerine etkileri farklı olabileceğinden güneş lekeleri hakkında fikir sahibi olmadığımı belirtmek isterim. 



Serum cam bir şişede, damlalıkla kullanılacak gibi akışkan bir kıvamda. Dediğim gibi 4 aylık bir süreçte günde 2 defa düzenli şekilde kullanmaya çalıştım. Yatarken ve sabahları cildimiz temizleyip, tonikleyip üzerine bu serumu sürdüm. 



Lekelere olan etkisinden önce toniğin cildime iyi geldiğini belirtmek isterim. Nemlendirme gibi bir vaadi yok ama benim cildimi (cilt tipim yağlı) yaz için yeterli şekilde nemlendirdiğini hissettim. Ürünü kullanmaya başladığım Mayıs sonundan bu yana ekstra nemlendirici kullanmadım diyebilirim. (Maske uyguladıktan sonraki zamanlar hariç) Durum böyle olunca da bu ürünü kullanmak bana ekstra külfet gibi gelmedi. Onun dışında da, cildime iyi geldiğini düşündürttü. Hep "Ciltte bir aydınlanma" diye bahsettikleri etki sanırım. Öyle gözle görülür belirgin bir aydınlık değil ama yine de cildime iyi geldiğini hissettim. 

Kolay emilen, yapış yapış his bırakmayan, sonrasında yatışa ya da makyaja geçmek için arada dakikalarca beklemek gerekmeyen bir yapısı var. 


Bu etkisini fark edince de, sadece lekeli bölgelere değil tüm yüzüme uyguladım. Ürünün kullanım talimatında, iyi bir güneş koruyucu ile gündüzleri de kullanılabileceği belirtilmiş. Gündüz kullanımında da bir sorun yaşamadım. Benim cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona ya da sivilceye yol açmadı. 

Leke konusunda da ortalamanın biraz üstünde buldum diyebilirim. Kırmızı lekelerimde fark edilir bir hafifleme oldu ama tamamen geçmediler. Yalnız bu etkiyi Kiehls`in dediğinin aksine kısa sürede gözlemlemedim. Ürün açıklamalarında 2 haftada etkisini gösterdiğinden bahsedilmiş ama ben şişenin neredeyse 1/3`ünü kullanana kadar bir etki gözlemlemedim. Hatta yapısını beğenmeseydim kullanmayı da bırakabilirdim. 

Ama şişe yarılanmaya başladıkça kırmızı lekelerin görünümünün tamamen geçmese de azaldığını fark ettim. Şu anda şişenin içinde 1 parmak kadar kaldı. Değişen mevsimle, üzerine nemlendirici sürme ihtiyacı da hissetmeye başladım. Tekrar almayı kış ayları için düşünmüyorum ama yaz ayları için kesinlikle düşünüyorum.

Şöyle ki; yazın tek bakım ürünü olarak bunu kullandım. Bahsettiğim üzere cildimde bıraktığı etkiden, nemlendirmesinden ve bu arada lekeleri hafifletmesinden memnun kaldım. Ürün fiyatını da 5-6 ay kullanılabilecek bir serum için abartılı da bulmadım. Önümüzdeki yaz da severek kullanacağım bir serum olacak muhtemelen. Ama kışın tek ürün olarak yeterli gelmeyecek, ek ürün olarak kullanmam gerekecek. Bu durumda da hafifletmekten daha fazlasını yapacak bir leke serumu arayışına girerim diye düşünüyorum. 

Ürünün Kiehls`in sitesinden incelemek isterseniz, burada. Aynı zamanda serinin bir de nemlendiricisi mevcut, yaz ayları için bana fazla gelmiş, minik sivilcelere sebep olmuştu ama kış ayları için onu tekrar denemeyi düşünüyorum. 

İçerik listesi de aşağıdaki gibi; 


*Ürün firma tarafından gönderilmiştir.

2 yorum:

  1. Kirmizi lekeler degilde, keske söyle hafif kahverengi-gri gibi yaslilik lekelere iyi gelen birsey olsa, bende Caudalie Vinoperfect kullaniyorum, onunda nemlendirmesi gayet yeterli oluyor yazlari :)

    YanıtlaSil
  2. Leke konusu çok sıkıntılı :( Keşke her türlüsünden tamamen kurtulmak mümkün olsa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli