13 Eylül 2014

Hediye // MAC x Marge Simpsons

Blog fotoğraflarımda olmasa da instagram fotoğraflarımda her türlü çizgi karaktere bayıldığım, çeşit çeşit figür biriktirdiğim belli oluyordur sanırım!

M.A.C. The Simpsons koleksiyonunun da ülkemize gelmesini dört gözle bekliyordum. Online`da satışa çıktıktan 5 dk sonra 2 tane "sideshow you" allığı çoktan almıştım :) Allahtan koleksiyonun diğer parçaları benim için kullanışlı ürünler değildi de, allıkla atlattım. 

Mac The Simpson sideshow you allıklardan birisi bana birisi de size hediye etmek için alındı.Bu sefer her zamanki gibi klasik bir çekiliş değil de Simpsons`lara uygun şekilde biraz daha eğlenceli birşey olsun istedim.

İçinden 16 Simpsons figüründen rastgele biri çıkan Lego paketinden hangi figür çıkacak tahmin edin! Henüz ben de bilmiyorum, video vasıtası ile birlikte açalım ve allık doğru tahmin edene (yada edenler içinden random.org ile belirlenecek birisine) gitsin.

Katılmak isterseniz sizi de instagram hesabıma beklerim. 
@modamasallari 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli