19 Eylül 2014

Muji // Akrilik Çekmece

Makyaj malzemelerimin düzeni için şu akrilik çekmecelerden çok uzun zamandır istiyordum. Ebay, aliexpress gibi sitelerde bolca olmasına rağmen, yerli sitelerde bir türlü bu modelden bulamadım. Bloglar vasıtası ile haberdar olduğum Muji`ye baktım daha sonra.


En başından beri ilk tercihim Muji değildi çünkü fiyatını biraz yüksek buluyordum. Yabancı sitelerde 20-25$ arasında olmasına rağmen ptt ile sıkıntılı olduğumdan, oradan da almaya gitmedi elim. 


En son arkadaşım bana gelirken, "Bağdat Caddesindeyim bir şey istiyor musun ?" deyince dayanamadım!


3 çekmeceli versiyonunu istedim (90tl). Bunun 5 çekmeceli olanı (140tl`ydi yanlış hatırlamıyorsam), bir de üst üste koyulabilen tek çekmeceleri (50tl) vardı. Tekli olan çekmecelerin yüksekliği biraz daha fazla. Çekmecelerin eni boyu da neredeyse bir dergi kadar.


Fiyatı biraz yüksek bulsam da malzemesini beğendim, oldukça kalın bir malzeme, kolay yıpranmaz gibi gözüküyor. Daha önce ebay`dan aldığım akrilik ruj standının kalitesi ile alakası yok. O çok daha ince uyduruk bir malzeme muji`ye kıyasla.


Çekmecelerimi henüz yerleştirmedim. Haftasonu detaylı bir temizlikten sonra, zevkini çıkartarak, detaylıca yeniden düzenleyeceğim makyaj masamı. Şimdi sadece fotoğraflamak için gelişi güzel malzemeleri doldurdum. 


Haftalık olarak öne çıkmak istediğim ürünleri koyarım diye düşünüyorum. Belki 1 çekmecesini de saatlerime ayırırım. İçindekilerin görünür olması hem şık duruyor hem de pratik. 


Gördüğünüz gibi baya bişeyler aldı, rujlar, rimeller, the balm paletler, narsın allıkları, paletleri rahatlıkla sığdı içine. 


MAC`in Studio fix fluid fondöteni, paint potları ve Estee`nin double wearı gibi biraz daha kalınca olanlar sığmıyor yalnız. Biraz daha kalın makyaj malzemelerini de sığdırmak niyetindeyseniz, tekli versiyonlarına bakmanızda fayda var. Bu arada muji internetten de satış yapıyor, aklınızda olsun!

PS: Bu arada "Muji" Japonca "markasız kalite" anlamına gelen "Mujirushi Ryohin" nin kısaltmasıymış. Bu gereksiz bilgiyi de paylaşmış olayım :) Gerçi saçma bir kısaltma olmuş, sadece markasızı mı kısaltmışlar ? 

2 yorum:

  1. Benim de ne zamandır aklımda Muji'ye uğramak...Çekmecelerinden 2-3 tane almayı planlıyorum ama yüksekliğine dikkat etmek lazım dediğin gibi

    Güle güle kullan. Süper görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ben yerleştirdim, oldukça kullanışlı oldu. Takılar ve saatler için de ayrı almak lazım hatta :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli