12 Eylül 2014

Favorim // Tangle Teezer Vol 2

Tangle Teezer tarakların farklı farklı birkaç versiyonu mevcut. Ben daha önce klasik modelinden alıp memnun kalmıştım. Yazısını da hemen şurada yazmıştım. 


Bu yazıda da kısaca özetlemem gerekirse bu tarakları seviyorum, ama şöyle seviyorum; 
saçları düzleştirmek, elektriklenmesini azaltmak gibi bir durumları yok, çok kaliteli bir malzemeleri de yok. Hatta saçlarım kuru iken kullanmaktan da hoşlanmıyorum. Standart bir fırçaya göre daha kötü performans verdiğini düşünüyorum.

Fakat saçlarım ıslak ya da nemliyken kesinlikle elim başka tarağa gitmiyor. Genellikle her daim, az ya da çok, saç dökülmesi yaşayan bir insan olarak, bu saç kaybının büyük kısmı banyo sonrasında ıslak saçlarımla mücadele ederken oluyor. Orta kalınlıkta, düz ve gür saçlarım var, dalgalı, kıvırcık saçlar için durum daha zor olmalı diye düşünüyorum. İşte bu durumda Tangle Teezer saç kopmalarını en aza indirerek, saçların çok kolay açılıp taranmasını sağlıyor. 


Klasik versiyonunun kapağı yok, o yüzden geçen tatilde çantama attığımda birkaç dişi yamuldu. Kapaklı versiyonu daha kullanışlı olur diye bir tane de ondan aldım. 



Kapaklı versiyonu, klasik olanlara göre biraz daha küçük. İşlevleri aynı, büyük olan evde kullanmak, küçük olan seyahatlerde kullanmak için daha uygun gibi duruyor. Ben 19$`a feelunique.com sitesinden aldım kapaklı olanı. Bildiğim kadarıyla lidyana ve morhipo`da da 50 tl civarına bulunabiliyor. 




1 yorum:

  1. Bende the original olandan kullanıyorum ve çok memnunum. Tararken kopmalarımı çok azalttı. Saçlarım ince telli, düz ve uzun. Duştan sonra mesela normalde saçım 8 elektriklenip kabarıyorken bunu kullandığımdan beri 3-4e düştü. Çoğu zaman ekstra serum, yağ vs kullanmıyorum artık yatıştırmak için saçımı. Çantaya atıp çıkmalık kapaklılar çok iyiymiş öyle de almak istiyorum^^ Güle güle kullannn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli