3 Aralık 2012

Dermoskin // Yüz Yıkama Köpüğü

"Uygun fiyatlı üründen fazla hayır gelmez" yanılgısına arada düştüğümü itiraf etmeliyim. Ya da popüler olan markalara daha çok güvenme durumu da olabilir ama bu ürün beni fena halde yanılttı. Dermoskin yüz temizleme köpüğünü dermatolog tavsiye etmişti bana. Doktor tavsiyesi olsa da ben pek güvenemeyip almamaya karar vermiştim ama eczacı da tavsiye edince, denemekten zarar gelmez dedim. 


İyi ki denemişim diyorum şu aralar. Dermatolog reklam kağıdı gibi bir kağıt üzerinde işaretleyip verince pek sıcak bakmamıştım, üstüne bir de ürün ile ilgili "anti-aging" ibaresini görünce iyice soğumuştum. Clinique anti-blemish serisinin köpük temizleyicisini kullanıyorum uzun süredir, onu da bir kenara atmak istememiştim ama daha sonra denemeye karar verdim dediğim gibi. 


Kutunun üzerinde kocaman "paraben free" yazısı gönlümü aldı ilk önce :) Bu ürünün temel özelliği, nemlendirici etkisi olması. Gerçekten de cildimi güzel temizledi ve hafif şekilde nemlendirdi. İçerisinde argan yağı ve panthenol mevcut. Argan yağı hoşuma gitti özellikle, çünkü bu tarz doğal yağları kullanmayı çok istesem de onlara ayrıca vakit ayırıp kullanamıyorum. Bu şekilde her gün kullandığım ürünlerin içerisinde olması daha çok hoşuma gidiyor. Ürünün tanıtım kartında yazdığı gibi "anti-aging" bir özelliği yazmıyor ambalajında, sanırım argan yağından dolayı öyle bir not düşmüşlerdi daha önce baktığım tanıtım kağıdına.


Ürün 200 ml, büyük bir amlajı var, köpük şeklinde ve 29,50 tl. 200 ml için oldukça uygun bir fiyat. Yazının başında da dediğim gibi başta pek hayır gelmez diye düşünmüştüm ama yanılttı beni. Köpük formunda olan yüz yıkama ürünlerini ben çok seviyorum. Artık jel ürün kullanmak istemiyorum neredeyse. Alışan herkes böyle düşünüyor sanırım. 

Bu ürünü çok sevdim, herkesin kullanabileceği bir ürün ama şöyle bir ayrıntı var;

*Benim normalde yağlı bir cildim olduğu için, yağ dengeleyici ürünler tercih ederim ama bu sıralar 1-2 tane krem kullanıyorum ve onlar da cildimi kurutuyor birazcık. O yüzden daha hassas, ve nemlendiricili bir temizleyici daha iyi oldu. Öbür türlü cildim daha da kuruyacaktı. Yani yağlı bir cildiniz var ama benzer sebeplerden dolayı hassas bir ürün tercih edecekseniz,

* Ya da cildiniz yağlı olsa da kışın daha hafif ve kurutma yapmayacak ürünler tercih edecekseniz, bu ürünü deneyebilirsiniz. Dediğim gibi bu ürünün özelliği nemlendirici olması. 

* Normal ve kuru cilt tipleri için zaten sorun yok, onlar için gayet uygun bir ürün.

İçeriği de bu şekilde; 


Bu ürün benim için çok iyi oldu. Parabensiz oluşu, argan yağı, fiyatının uygun oluşu, doktorun tavsiye etmesi vs. derken oldukça güzel bir ürünle tanışmış oldum. Başka ürünlerini de denemek isterim artık. Ürün eczanelerde ve online sitelerde mevcut.

Bir de, benim cildim yağlı olduğu için bu tarz ürünlere hiç bakmazdım ama mevsim değişikliklerine göre ya da özel durumlara göre bu tarz ürünlerden de başarılı sonuçlar alabileceğimi öğrenmiş oldum. Şimdi kullandığım kremler bittikten sonra da yağlı ciltler için olan temizleme köpüğüm ile bu köpüğü kombine ederek kullanmayı düşünüyorum.

Bu ürünü ya da markanın diğer ürünlerini kullananlarınız var mı? Ben ilk fırsatta diğer ürünlerini de deneyeceğim :)

Bir de şu an elimde 5 şişe yarım yüz yıkama jelim var :) Onların karşılaştırmasını yapacağım bir yazı var yarın.

17 yorum:

  1. Daha önce kullanmadığım bir ürün ama paraben olmaması bile alınabilirliği açısından süper.Aldığımız pahalı ürün içeriklerine göre çok daha masum görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  2. evet zaten paraben free ürünler bir dünya para oluyor genelde. o açıdan ben de çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Acaba makyaj temizleme özelliği var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem makyajınızı temizleyip hemde günlük cilt temizliğinizi sağlayabilirsiniz ayrıca icerisinde argan yağı ve panthenolde icerdiği için artı olarak nemlendirmede sağlar.

      Sil
    2. Evet makyajınızı gayet rahat ve derinlemesine temizleyebildiğiniz gibi günlük cilt temizliğinizide sağlamış olursunuz ayrıca içerisindeki argan yağı ve panthenol ile cildinizi kurutmadan nemlemdirerek temizleyebilirsiniz. İyi akşamlar

      Sil
    3. Evet hem makyajınızı temizleyip hemde günlük cilt temizliğinizi sağlayabilirsiniz ayrıca icerisinde argan yağı ve panthenolde icerdiği için artı olarak nemlendirmede sağlar.

      Sil
    4. Peki yüz temizleme köpükleri sabahmı kullanılır yoksa akşammı hangisi daha etkili olur yanni?????

      Sil
    5. Peki yüz temizleme köpükleri sabahmı kullanılır yoksa akşammı hangisi daha etkili olur yanni?????

      Sil
  4. @adsiz: su ve kopuk temizleyici birlesince makyaji da temizler tabii ki ama bu tarz urunleri makyaj temizleyiciden sonra kullanmak daha dogru oluyor.etkisini arttiriyor.

    YanıtlaSil
  5. eczaneden ilaç almaya gittiğim bir gün siyah noktalarım için ilaç sordum ve bayan bana ayın belirli günlerinde doktor eşliğinde cilt analizi yapıp ilaç verdiklerini söyledi bende ilk başta inanmadım marka tanıtımı falan dedim ama seri halinde cildime uygun 4 ürün verdi doktor ve kullanalı 4 gün oldu memnun kaldım şimdiden ddf yüz yıkama köpüğüde kullanmıştım daha önce ddf kurutuyordu yüzümü. ama bu çok iyi geldi seri halinde nemlendiricisine kadar kullanıyorum fiyatlarının uygun olması insanın gönlünü fethediyor. bence denemekten zarar gelmez eminim memnun kalacaksınız :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bugun aldim bu temizleyiciyi, ayni düşüncelerle "fiyati uygun ve pek ise yaramaz" dedim ama eczaci tavsiye edince hadi dedim alayım. Inceleyince evet paraben free ibaresi dikkatimi çekti ve beni de dusuncelerimden dolayı utandirdi. Ben bir de bunun bb Kremini kullandim. Ya da gunes koruyucu muydu tam emin degilim ama o da gayet başarılıydı.

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugun aldim bu temizleyiciyi, ayni düşüncelerle "fiyati uygun ve pek ise yaramaz" dedim ama eczaci tavsiye edince hadi dedim alayım. Inceleyince evet paraben free ibaresi dikkatimi çekti ve beni de dusuncelerimden dolayı utandirdi. Ben bir de bunun bb Kremini kullandim. Ya da gunes koruyucu muydu tam emin degilim ama o da gayet başarılıydı.

    YanıtlaSil
  8. Parabensiz olması masum olduğunu göstermiyor.İçeriğinde sls ve sles maddelerinin bir başka formu mevcut ve üstelik parfüm içeriyor.Bilindiği gibi sls ve sles en az paraben kadar zararlı ve parfümlü ürünler ciltte leke yapıyor

    YanıtlaSil
  9. Parabensiz olması masum olduğunu göstermiyor.İçeriğinde sls ve sles maddelerinin bir başka formu mevcut ve üstelik parfüm içeriyor.Bilindiği gibi sls ve sles en az paraben kadar zararlı ve parfümlü ürünler ciltte leke yapıyor

    YanıtlaSil
  10. Ergenlikte sivilcesi çıkmayıp ileriki yaşlarda bir anda yüzü bozulanlardanım bugün cildiyeciye gittim Dermoskin Facial Cleansing Foam 200ml aldım 40tl Colorant Free Paraben Free SLES Free Silicon Free Nemlendirici etkiliymiş kötü bir koku yanma kaşıntı gibi bir durum oluşturmadı açıkcası bende ön yargıyla yaklaştımhalan ön yargım olsada eczane ciddi anlamda tavsiye etti tek bir eczane değil bir kaçını dolaştım açıkcası ürüne şans vermeyi denedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sans verin, benim de sevdigim bir urun olmustu. Hatta elimdekiler bitince buna donmeyi dusunuyorum ara ara tekrar

      Sil
  11. Ben de dermatolojiye gittim yağlı cildimden dolayı. Sivilcelerim son dönemde artmaya başlamıştı. Bana dermoskin acngun yüz yıkama jeli tonik ve celeritt bakım kremini verdi. Yaklaşık 3 gündür kullanıyorum ve sivilcelerimi kurutup cildimi de gayet sağlıklı yaptı. Yüzümü yıkama jeliyle yıkadıktan sonra cildimi pürüzsüz yapmasını çok sevdim gerçekten. Bir süre daha kullanmayı düşünüyorum bu ürünleri

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli