16 Aralık 2012

Lila Kutu Aralık

Aralık Lila Kutusu da dolu dolu geldi, elime aldığımda oldukça ağırdı. Kutunun üzerine böyle bir desen yapmışlar, çok hoş olmuş. Bu kutuları atmaya kıyamıyorum zaten.


En beğendiklerim ile başlıyorum. Bioderma Sebium Foaming Gel ve Nail Trick asetonsuz oje. Özellikle bu ojeyi merak ediyordum, rengi de kullanabileceğim gibi, o yüzden sevdim.


Aubrey Organics; %100 doğal, SLS, paraben ve petrokimyasal içermeyen şampuan ve saç kremi.


LaNaturel; %100 doğal, alüminyum içermeyen terleme önleyici sprey.


BioNesia; argan ve zeytinyağlı el ve vücut kremi. Activar; lekelerin açılmasına yardımcı maske. Palmers; yüz kremi. AveSeena; China Doll gece kremi ve Oxyload; oksijen kremi. Bunların içinden de arganlı kremi severek kullanacağım, China Doll`un da methini duymuştum.


Roberto Cavalli EDP testerı; (benim için çok ağır bir koku) ve bir de kendinden macunlu diş fırçası. Pratik bir ürün olmuş, seyahatlerde rahatlıkla kullanılır. Bir de erkek parfüm testeri vardı ama onu sevdiceğim almış hemen :)


Ürünlerin ayrıntıları ve fiyatları da bu şekilde. Dün akşam üstü elime geçti kutum, sonra ben de kendime ufak tefek şeyler alınca, elimde bir sürü güzel şeyle (ama çok az para harcamış olarak) eve dönmemin haklı gururunu yaşadım :)


Benim aldıklarım da bunlar; kitap arası koleksiyonum var, o yüzden her beğendiğimi alıyorum sanırım. Şu minik magnetli olanlara da bayıldım. Watsons`dan da Rimmel ojelelerden aldım. 2. oje de %50 indirim vardı ve "metal rush" adı altında yeni ojeler var. Make Up For Ever ruju da Sephora`nın Lucky Friday oyunundan kazanmıştım. Dün onu da aldım, kırmızı güzel bir rujum yok diye düşünüyordum tam. Çok kırmızı ve kalıcı :) Kullanır mıyım bilemiyorum.

4 yorum:

  1. bu ay ki kutunun içinden çıkanlar çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. evet ben de çoğunu beğendim, kullanılabilecek ürünler çıktığı zaman seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu gelen ürünler orjinal boydamı yoksa deneme boyları mı oluyor

    YanıtlaSil
  4. adsız; ürünler genelde deneme boy oluyor. Bu kutuda oje tam boydu sadece mesela.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli